1
Perioada de actualizare
de la 01.12.2023 17:32
până la 06.12.2023 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 06.12.2023 10:00
până la 13.12.2023 11:00
3
Licitaţie
14.12.2023 14:00
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 450 000 MDL
Perioada clarificărilor: 1 dec 2023, 17:32 - 6 dec 2023, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 6 dec 2023, 10:00 - 13 dec 2023, 11:00
Începutul licitației: 14 dec 2023, 14:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Dereticarea încăperilor (2550 mp) și teritoriului adiacent (2700 mp).
ZILNIC:
menținerea curățeniei pe parcursul zilei de muncă între orele 8:00 - 17:00, 5 zile în săptămână, minim 2 unități de personal;
menținerea curățeniei holurilor, coridoarelor, ușilor, scărilor, sălilor de protocol, și celorlalte încăperi la necesitate;
curățarea umedă zonelor sanitare cu soluții speciale și dezinfectarea a ușilor, oglinzilor, faianței de pe pereți, wc-urilor, chiuvetelor, aerisirea și odorizarea zonelor sanitare cu odorizante plăcut mirositori.
menținerea teritoriului adiacent (2700 mp);
măturarea zilnică a teritoriului;
asigurarea permanentă a zonelor sanitare cu produse de igienă, și anume;
cartușe sigilate de unică folosință, volum 1000 ml/ 2500 doze. Săpun-spumă protector, parfumat, pentru o spălare eficienta si plăcută, cu aromă delicată, să conțină ingrediente de hidratare și regenerare a pielii, ce formează o spumă cremoasă moale pentru spălarea ușoară a mâinilor. Îngrijește toate tipurile de piele. Certificat în conformitate cu sistemul de etichetare ecologică UE. Pentru dispensarul Tork S4;
șervețele pentru mâini în forma ZZ, 2 straturi, dimensiunea 23*23 cm, culoarea albă, compatibile cu suportul Tork H3;
hârtie igienică cu două straturi în rulouri de calitate superioară, culoarea albă, cu linii întretăiate ce asigură ruperea hârtiei, compatibilă cu suportul Tork T2;
odorizanți;
saci de gunoi;
*Notă produsele de igienă urmează a fi asigurate pentru minim 93 persoane
dereticarea zilnică după ora 17:00, 5 zile în săptămînă.
dereticare umedă și uscată a podelelor;
aspirarea la necesitate;
colectarea gunoiului și înlocuirea sacilor în toate birourile și WC;

SĂPTĂMÂNAL:
Prestatorul asigură numărul de unități de personal necesar efectuării calitative a dereticării pentru suprafața 2550 mp;

supervizarea procesului;
monitorizarea serviciilor prestate pentru a se asigura că nu sunt omise zone sau detalii importante;
oferirea persoanei responsabile (unui manager), care va efectua controale inopinate și va fi la legutură pe parcursul zilei de muncă pentru înlăturarea întrebărilor legate de serviciile prestate (la telefon și/sau cu prezența fizică);
ștergerea prafului de pe mobilier, tehnica de birou și pervazuri, cu soluțiile speciale pentru fiecare tip de suprafață, în fiecare zi de luni;

DATĂ PE LUNĂ:
Curățenie generală
suprafețele birourilor, mobilierului din hol, punct paza;
îndepărtarea pânzei de păianjen de pe toate suprafețele, inclusiv, din locurile greu accisibile;
ștergerea prafului de pe ramele tablourilor, fotoliilor, caloriferelor, aparatelor de aer condiționat;
curățarea ușilor pe ambele părți cu soluții chimice potrivite.

SEZONAL:
colectarea și evacuarea de pe teritoriu a frunzelor;
deszăpezire (încărcarea și evacuarea zăpezei) și presurarea materialului antiderapant pe căile de acces;
tunderea ierbii și arbuștilor, văruirea bordurelor și pomilor (2 ori pe an);
amenajarea clumbelor;
spălarea geamurilor (primăvara)

*Notă : Inventarul gospodăresc, organizarea spălării geamurilor este asigurat de prestator, materialul antiderapant și varul se asigură de beneficiar;

Prestatorul asigură:
Echipament - aspiratoare, mopuri (culori diferite pentru birouri și zone sanitare), lavete, perii, echipament pentru personal - uniformă de serviciu și echipament pentru protecţia individuală și orice alt inventar gospodăresc necesar pentru prestarea calitativă a serviciilor de curățenie la discreția prestatorului;
Personalul de serviciu să fie asigurat cu soluții de curățare și igienizare: lichid pentru spalarea pardoselei; detergent de geamuri si oglinzi; remediu pentru eliminarea surselor persistente de murdărie; detergent pentru spălat gresie; remediu pentru dezinfectarea blocurilor sanitare și alte soluții necesare pentru asigurarea prestării calitative a serviciilor.
Deservirea și întreținerea clădirii, și anume:

pentru eliminarea problemelor curente legate de electricitate - 1 electrician la solicitare;
pentru menținerea și eliminarea problemelor curente legate de funcționarea sistemelor de apă, canalizare și încălzire – 1 instalator la solicitare;
reparația curentă a mobilierului, ușilor, geamurilor, lăcăților – 1 lemnar la solicitare;
deservirea stației interne de telefonie, eliminarea defectelor – 1 telefonist la solicitare.
*Notă: Inventarul gospodăresc și instrumentele necesare se asigură de prestator, iar materialele necesare pentru înlăturarea problemelor se asigură de beneficiar.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Vasile Alecsandri, 2
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Anna Crani
Telefonul de contact
022268841
Datele achizitiei
Data publicării
1 dec 2023, 17:11
Data ultimilor modificări
4 dec 2023, 17:24
Valoarea estimată (fără TVA)
450 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
900 MDL
Achizitii.md ID
21125532
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (servicii)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Vasile Alecsandri, 2
Durata contractului
1 ian 2024 17:31 - 30 dec 2024 17:31
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de curățenie. CPV: 90900000-6 - Servicii de curăţenie şi igienizare
Cantitatea: 2550.0
Unități de măsură: Metru patrat
Documentele procedurii de achiziție

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

IGIENA COMPANY

Preţul ofertei: 586 200 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Corespunde cerințelor solicitate.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări