Achiziţie publică
21124372
Brînză topită
1
Perioada de actualizare
de la 29.11.2023 15:49
până la 09.12.2023 16:00
până la 09.12.2023 16:00
2
Propunerea ofertelor
de la 09.12.2023 16:00
până la 19.12.2023 16:00
până la 19.12.2023 16:00
3
Licitaţie
20.12.2023 14:18
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut
Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA
240 000 MDL
Perioada clarificărilor:
29 nov 2023, 15:49 - 9 dec 2023, 16:00
Perioada de depunere a ofertelor:
9 dec 2023, 16:00 - 19 dec 2023, 16:00
Începutul licitației:
20 dec 2023, 14:18
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Brînză topită cu frişcă (smântână) - cu conținut de grăsime raportat la substanța uscată nu mai puțin de 45 %.
Conform cerinţelor: Legea nr.279/2017, Legea nr.306/2018, HG nr.221/ 2009 și HG nr. 435/2010.
Condiţii tehnice de calitate conform: HG nr.158/2019
Ambalaj: individual (porţionat a cîte 18 gr./ buc.) în cutii.
Termen de valabilitate: minim 90 zile din data livrării (informația să fie indicată pe ambalaj).
Condiţii de livrare:
- la livrare se prezintă pentru fiecare lot:
pentru produsele autohtone - declarația de conformitate/ certificat de calitate (de la producător); pentru produsele de import - certificatul sanitar veterinar/ certificat de sănătate eliberate de autoritatea sanitară veterinară din țara exportatoare;
- livrarea se va efectua cu transportul (Legea nr.296/2017) vînzătorului, la comanda cumpărătorului în garnizoana mun Chişinău, în perioada ianuarie – iunie, anul 2024, în zilele de marţi, miercuri şi joi, de la ora 09:00 până la ora 15:00, conform cererii şefului Secţiei alimentare;
- data, adresa și cantitatea necesară a fi livrată, vor fi indicate în cererea şefului Secţiei alimentare, expediată pe adresa de e-mail (operatorii economici participanţi la procedura de achiziţie, vor indica în ofertă – anexa nr.22 adresa de e-mail, la care vor fi primite comenzile).
Alte cerințe:
Ofertanţii pentru prezenta poziţie, la solicitarea autorității contractante vor prezenta mostre și dovezi privind conformitatea produsului, identificat prin referire la specificații sau standarde relevante.
Conform cerinţelor: Legea nr.279/2017, Legea nr.306/2018, HG nr.221/ 2009 și HG nr. 435/2010.
Condiţii tehnice de calitate conform: HG nr.158/2019
Ambalaj: individual (porţionat a cîte 18 gr./ buc.) în cutii.
Termen de valabilitate: minim 90 zile din data livrării (informația să fie indicată pe ambalaj).
Condiţii de livrare:
- la livrare se prezintă pentru fiecare lot:
pentru produsele autohtone - declarația de conformitate/ certificat de calitate (de la producător); pentru produsele de import - certificatul sanitar veterinar/ certificat de sănătate eliberate de autoritatea sanitară veterinară din țara exportatoare;
- livrarea se va efectua cu transportul (Legea nr.296/2017) vînzătorului, la comanda cumpărătorului în garnizoana mun Chişinău, în perioada ianuarie – iunie, anul 2024, în zilele de marţi, miercuri şi joi, de la ora 09:00 până la ora 15:00, conform cererii şefului Secţiei alimentare;
- data, adresa și cantitatea necesară a fi livrată, vor fi indicate în cererea şefului Secţiei alimentare, expediată pe adresa de e-mail (operatorii economici participanţi la procedura de achiziţie, vor indica în ofertă – anexa nr.22 adresa de e-mail, la care vor fi primite comenzile).
Alte cerințe:
Ofertanţii pentru prezenta poziţie, la solicitarea autorității contractante vor prezenta mostre și dovezi privind conformitatea produsului, identificat prin referire la specificații sau standarde relevante.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD2021, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, şos.Hînceşti 84
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
29 nov 2023, 15:43
Data ultimilor modificări
30 nov 2023, 13:00
Valoarea estimată (fără TVA)
240 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
960 MDL
Achizitii.md ID
21124372
MTender ID
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD2008, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. V. Lupu, 37
Durata contractului
3 ian 2024 15:46 - 30 dec 2024 15:47
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Cantitatea: 1800.0
Unități de măsură: Kilogram
Setările abonării sunt salvate.
Rețineți, puteți întotdeauna să vă întoarceți în secțiunea Abonări și să faceți modificări în frecvența primirii scrisorilor, să ștergeți sau să adăugați categorii și cumpărători.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documentele procedurii de achiziție
Documentația standard.signed.pdf
Documentația standard.signed.pdf
Documentele la ofertă
Documentația standard
29.11.23 15:49
Anunt de participare.signed.pdf
Anunt de participare.signed.pdf
tenderNotice
Anunt de participare
29.11.23 15:49
Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.
Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:
1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.
2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.
3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.
Calificarea participanţilor
№
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:
VITAFOR
Preţul ofertei:
239 994 MDL
Statut:
Învingător
La lotul „Brînză topită” unicul ofertant este SRL „Vitafor”. În urma examinării documentelor ce constituie oferta, documentelor justificative și a mostrei prezentate de către operatorul economic SRL „Vitafor”, s-a constatat că acestea corespund cerințelor solicitate de către autoritatea contractantă în documentația de atribuire. Astfel, reieșind din faptul că, prețul propus este economic avantajos, dar și necesitatea stringentă de asigurare unităților/ instituțiilor militare ale Armatei Naționale cu produse lactate.
05.01.24 08:08
Motivul: La lotul „Brînză topită” unicul ofertant este SRL „Vitafor”. În urma examinării documentelor ce constituie oferta, documentelor justificative și a mostrei prezentate de către operatorul economic SRL „Vitafor”, s-a constatat că acestea corespund cerințelor solicitate de către autoritatea contractantă în documentația de atribuire. Astfel, reieșind din faptul că, prețul propus este economic avantajos, dar și necesitatea stringentă de asigurare unităților/ instituțiilor militare ale Armatei Naționale cu produse lactate.
Documentele de calificare
Raport de evaluare
5.01.24 08:08
clarificari vitafor.signed.pdf
clarificari vitafor.signed.pdf
ID: 7ce0d11e-254e-4328-9a6a-3a4415ec0140
Reclamații și decizii
5.01.24 08:08
declarația privind valabilitatea ofertei.semnat.pdf
declarația privind valabilitatea ofertei.semnat.pdf
ID: e92110c2-1965-4e1f-a8a3-7c7ce2d7b330
Oferta câștigătoare
5.01.24 08:08
Documentele depuse cu oferta
Documente de eligibilitate
Data încărcării:
14.12.23 16:34
Data deschiderii:
20.12.23 14:51
cererea_declaratia.semnat.pdf
cererea_declaratia.semnat.pdf
ID: fd56e3a5-91e2-431d-b10f-237e6ffb44cf
Documente de eligibilitate
Data încărcării:
14.12.23 16:34
Data deschiderii:
20.12.23 14:51
propunerea financiara.semnat.pdf
propunerea financiara.semnat.pdf
ID: 49fc3dc1-6152-4494-bef1-e4cce6c09868
Propunere financiară
Data încărcării:
14.12.23 16:36
Data deschiderii:
20.12.23 14:55
raport financiar 2022 vitafor srl.semnat.pdf
raport financiar 2022 vitafor srl.semnat.pdf
ID: 7b586f9c-fc1b-4859-a8bc-2379709361b4
Documente de calificare
Data încărcării:
14.12.23 16:34
Data deschiderii:
20.12.23 14:55
Documente de calificare
Data încărcării:
14.12.23 16:34
Data deschiderii:
20.12.23 14:55
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări
Document semnat cu succes
OK