Statut Anulat
Valoarea estimată fără TVA 68 000 MDL
Perioada clarificărilor: 23 nov 2023, 15:38 - 28 nov 2023, 9:21
Perioada de depunere a ofertelor: 28 nov 2023, 9:21 - 2 dec 2023, 9:21

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Achiziționarea cartușelor
Informația despre anulare
Motivul anulării
ofertele nu corespund cerințelor de calificare
Data anulării
11 dec 2023, 11:59
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2023, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Varnița, 22
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Maria Gaja
Telefonul de contact
47-11-65
Datele achizitiei
Data publicării
23 nov 2023, 15:38
Data ultimilor modificări
13 dec 2023, 10:31
Achizitii.md ID
21122005
CPV
50310000-1 - Repararea şi întreţinerea maşinilor de birou
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Achiziționarea Cartușelor
Buget: 68000.0 MDL
Anulată
Data:
23 nov 2023, 17:29
Subiectul întrebării:
Prezentarea de dovezi privind conformitatea produselor, identificată prin referire la specificații sau standard relevante
Întrebare:
Buna ziua! Va rugam respectuos sa indicati concret denumirea documentelor solicitate- p.6-Prezentarea de dovezi privind conformitatea produselor, identificată prin referire la specificații sau standard relevante
Răspuns (27 nov 2023, 09:21):
Acte ce determină conformitatea produselor prin referire la s standarde relevante
Data:
27 nov 2023, 10:52
Subiectul întrebării:
Prezentarea de dovezi privind conformitatea produselor, identificată prin referire la specificații sau standard relevante
Întrebare:
Acte ce determină conformitatea produselor prin referire la s standarde relevante-Exemple concrete, va rog!
Răspuns (28 nov 2023, 09:18):
Conform legislației în vigoare
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.