1
Perioada de actualizare
de la 27.11.2023 17:41
până la 01.12.2023 18:30
2
Propunerea ofertelor
de la 01.12.2023 18:30
până la 11.12.2023 17:30
3
Licitaţie
12.12.2023 14:00
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 493 000 MDL
Perioada clarificărilor: 27 nov 2023, 17:41 - 1 dec 2023, 18:30
Perioada de depunere a ofertelor: 1 dec 2023, 18:30 - 11 dec 2023, 17:30
Începutul licitației: 12 dec 2023, 14:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Conform cerințelor din anunțul de participare și caietului de sarini.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, A. Lăpușneanu nr. 28
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Dumitru Agache
Telefonul de contact
069312103
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
12 dec 2023, 8:00
Valoarea estimată (fără TVA)
493 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
1 MDL
Achizitii.md ID
21121729
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (servicii)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, A. Lăpușneanu nr. 28
Durata contractului
1 ian 2024 17:41 - 31 dec 2024 17:41
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de pază fizică și tehnică pentru anul 2024, Conform Caietului de sarcini (vezi Anexa nr. 21 la Documentaţia standard) și prevederilor legale- Legea nr.283-XV din 04.07.2003 privind activitatea particulară de detectiv şi de pază. CPV: 79713000-5 - Servicii de pază
Cantitatea: 12.0
Unități de măsură: Luna
Documentele procedurii de achiziție
202311271729_DOCUMENTAŢIA STANDARD.docx
Documentele la ofertă
Documentația standard
27.11.23 17:41
202311271726_Anunțul de participare.semnat.pdf
tenderNotice
Anunț de participare ,caiet de sarcini
27.11.23 17:41
202311271732_DUAE.doc
Documentele la ofertă
DUAE(format word)
27.11.23 17:41
Комиссия
Prenume
Agache Dumitru
IDNP/IDNO
MD-IDNO-1006601004116
Funcţia
---

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

IS SERVICII PAZA A MAI

Preţul ofertei: 532 558,80 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Oferta corespunde cerințelor stabilite în documentația de atribuire şi condiţiilor solicitate în invitaţia de participare.
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări