1
Perioada de actualizare
de la 22.11.2023 13:39
până la 27.11.2023 09:00
2
Propunerea ofertelor
de la 27.11.2023 09:00
până la 04.12.2023 10:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 433 849,10 MDL
Perioada clarificărilor: 22 nov 2023, 13:39 - 27 nov 2023, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 27 nov 2023, 9:00 - 4 dec 2023, 10:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrări/Servicii de demolare a clădirilor din incinta Penitenciarului nr. 10-Goian

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2032, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Nicolae Titulescu 35
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Miroslav Sendrea
Telefonul de contact
(022) 409-720
Datele achizitiei
Data publicării
22 nov 2023, 13:39
Data ultimilor modificări
22 nov 2023, 16:13
Achizitii.md ID
21121021
CPV
45100000-8 - Lucrări de pregătire a şantierului
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
Documentația standard.docx
Documentele la ofertă
-
22.11.23 13:39
Duae_semnat.pdf Duae_semnat.pdf
Documentele la ofertă
-
22.11.23 13:39
DUAE.doc
Documentele la ofertă
-
22.11.23 13:39
Anunț de participare.pdf Anunț de participare.pdf
Documentele la ofertă
-
22.11.23 13:39
Data:
22 nov 2023, 16:13
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Rugam autoritatea contractanta sa publice caiet de sarcini! Lista de cantitati a lucrarilor ce urmeaza a fi executate!
Răspuns (23 nov 2023, 08:25):
Lista cu cantitățile de lucrări ce urmează a fi executate se regăsește în anexa nr. 1 la Anunțul de participare, fiind consemnată și în Documentați standard. Lecturați informația din documentele nominalizate.
Data:
24 nov 2023, 08:04
Subiectul întrebării:
Anunt
Întrebare:
Stimata parte contractanta nu ironizati cu lectura informatiei din documentele nominalizate. Atragrti atentie la cerintele anuntului. Garantia ofertei 60zile, pe cind data limita de executare a lucrarilor este de 29.12.2023. Garantia de buna executie 1an. Ce garantam? Si ce AE este specializat anume pe demolari sa dea asa experienta de lucrari. Aberatie!
Răspuns (24 nov 2023, 09:38):
Conform reglementărilor din Documentației standard pentru realizarea achizițiilor publice de lucrări, operatorii economici pregătesc ofertele conform cerințelor stabilite în anunțul de participare, publicat de către autoritatea contractantă în Buletinul achizițiilor publice. Ofertantul are obligația, prin depunerea declarației privind valabilitatea ofertei, de a menține oferta valabilă pe toată perioada de valabilitate prevăzută în documentația de atribuire. Chiar dacă termenul garanției pentru ofertă a fost stabilit pentru o perioadă de 60 de zile, aceasta va fi returnată pînă la expirarea termenului indicat în următoarele cazuri: - Garanția pentru ofertă, constituită de ofertantul a cărui ofertă a fost stabilită ca fiind câștigătoare, în cel mult trei zile lucrătoare de la data constituirii garanției de bună execuție. - Garanția pentru ofertă, constituită de ofertanți a căror ofertă nu a fost stabilită câștigătoare, în cel mult trei zile lucrătoare de la data producerii a oricăreia dintre următoarele situații: 1) expirarea perioadei de valabilitate a garanției pentru ofertă; 2) încheierea contractului de achiziție publică de lucrări și depunerea garanției de bună execuție, dacă o astfel de garanție este prevăzută în documentația de atribuire; 3) suspendarea procedurii de achiziție, fără încheierea unui contract de achiziție publică de lucrări; 4) retragerea ofertei înainte de expirarea termenului de depunere a ofertelor, în cazul în care documentația de atribuire admite astfel de retrageri. Precizăm de asemenea, că conform documentației de atribuire, termenul garanției de bună execuție a contractului a fost stabilit pînă la 31.01.2024. Cît privește experiența operatorilor economici exclusiv pe lucrări de demolare, considerăm afirmația dată ca fiind una eronată, ori de către AC s-a solicitat dovada experienței similare de minim 5 ani, în ceea ce privește executarea lucrărilor de construcție și reconstrucție (a se vedea Anunțul de participare și Documentația standard). În acest sens, s-a indicat că Operatorul economic va confirma experiența prin prezentarea de copii ale contractului de antrepriză, proceselor verbale de recepție finală cu anexe, executate in ultimii 5 ani a cel puțin a unui contract cu o valoare nu mai mică, de 75% din valoarea viitorului contract, sau valoarea cumulată a tuturor contractelor executate în ultimul an de activitate să fie egală sau mai mare decât valoarea viitorului contract cu aplicarea semnăturii electronice.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.