1
Perioada de actualizare
de la 21.11.2023 10:48
până la 04.12.2023 09:00
2
Propunerea ofertelor
de la 04.12.2023 09:00
până la 11.12.2023 09:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 913 333,30 MDL
Perioada clarificărilor: 21 nov 2023, 10:48 - 4 dec 2023, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 4 dec 2023, 9:00 - 11 dec 2023, 9:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Servicii de lichidare a avarierilor la rețele inginerești și reparații curente în instituţiile subordonate DETS sectorul Ciocana pentru anul 2024
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2044, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Aleco Russo, 57
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Marian Elena Iațcu Rodica
Telefonul de contact
022499661
Datele achizitiei
Data publicării
21 nov 2023, 10:28
Data ultimilor modificări
21 nov 2023, 10:48
Valoarea estimată (fără TVA)
913 333,30 MDL
Achizitii.md ID
21120485
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2044, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Aleco Russo, 57
Durata contractului
1 ian 2024 10:48 - 30 dec 2024 10:48
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de lichidare a avarierilor la rețele inginerești și reparații curente în instituţiile subordonate DETS sectorul Ciocana pentru anul 2024 CPV: 71300000-1 - Servicii de inginerie
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
caiet de sarcini.pdf caiet de sarcini.pdf
Documentele la ofertă
-
21.11.23 10:48
duae.docx
Documentele la ofertă
-
21.11.23 10:48
ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021 (7).docx
Documentele la ofertă
-
21.11.23 10:48
anunț de participare (2).pdf anunț de participare (2).pdf
Documentele la ofertă
-
21.11.23 10:48

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SRL Anreal Cons

Preţul ofertei: 288 238,05 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Oferta a fost desemnată câștigătoare, deoarece corespunde cu cerințele solicitate din Anunțul de participare.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări