1
Perioada de actualizare
de la 16.11.2023 15:43
până la 27.11.2023 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 27.11.2023 10:00
până la 07.12.2023 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 14 040 EUR
Perioada clarificărilor: 16 nov 2023, 15:43 - 27 nov 2023, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 27 nov 2023, 10:00 - 7 dec 2023, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Conform Caietului de sarcini
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Bd.Ștefan cel Mare și Sfânt,83
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Ruxandra Macari
Telefonul de contact
022 20-15-38
Datele achizitiei
Data publicării
16 nov 2023, 15:35
Data ultimilor modificări
16 nov 2023, 15:43
Valoarea estimată (fără TVA)
14 040 EUR
Achizitii.md ID
21119133
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Adresa de livrare
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Bd.Ștefan cel Mare și Sfânt,83
Durata contractului
9 dec 2023 15:43 - 29 dec 2024 15:43
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Consultant finanțe (“MOVE IT like Lublin” Project) CPV: 79400000-8 - Consultanţă în afaceri şi în management şi servicii conexe
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
ds_servicii_v.1.0.docx
Documentele la ofertă
-
16.11.23 15:43
caiet de sarcini (semnat).pdf caiet de sarcini (semnat).pdf
Documentele la ofertă
-
16.11.23 15:43
ap_fc_2023.11.26.pdf ap_fc_2023.11.26.pdf
tenderNotice
-
16.11.23 15:43
duae (5).docx
Documentele la ofertă
-
16.11.23 15:43

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Persoană fizică

Preţul ofertei: 14 040 EUR
Statut: Învingător
Motivul: Corespunde cerintelor solicitate de catre autoritatea contractanta.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări