1
Perioada de actualizare
de la 15.11.2023 08:33
până la 18.11.2023 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 18.11.2023 10:00
până la 22.11.2023 11:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 223 335 MDL
Perioada clarificărilor: 15 nov 2023, 8:33 - 18 nov 2023, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 18 nov 2023, 10:00 - 22 nov 2023, 11:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Turnichet tripod
Turnichet pentru persoanelor cu necesitați speciale
Acces controller
Cititor de carduri
Processor+ Monitor
Comutator de rețea
Baterie 12V
Sursa de alimentare
Service de software instalare/setarea: Instalarea, setarea si punerea in funcțiune a echipamentului, inclusiv materialele, cablurile si conectorii necesari se va efectua de operatorul economic

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2072, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd.Dacia 50/7
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Braga Irina
Telefonul de contact
060251061 022768977
Datele achizitiei
Data publicării
15 nov 2023, 8:33
Data ultimilor modificări
15 nov 2023, 16:46
Achizitii.md ID
21117875
CPV
30200000-1 - Echipament şi accesorii pentru computer
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
Data:
15 nov 2023, 16:46
Subiectul întrebării:
Service de software
Întrebare:
Buna ziua, clarificati va rog pozitia data: Servicii de software ar insemna ca aveti pe ce instala aceast software, ce tip de pos deja aveti instalat? cu ce tip de imprimanta fiscala trebuie integrat, ce echipament hardware care urmeaza a fi integrat urmeaza a fi inclus in oferta si de care dispuneti dumneavoastra?
Răspuns (16 nov 2023, 11:53):
Cerinţe tehnice 1. Generalităţi 1.7 În prezent, cumpărătorul folosește o casă de marcat autonomă. Аntreprenorul trebuie să ofere o opțiune de înlocuire a casei de marcat sau a unui model de imprimantă fiscală pentru a face sistemul să funcționeze. Oferta trebuie să includă un PC și un monitor dacă este necesar. Achiziționarea unei imprimante fiscale și înregistrarea acesteia la organele fiscale se efectuează de către client la recomandarea antreprenorului. Se planifică instalarea printerului fiscal DATECS FP-700mx
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.