1
Perioada de actualizare
de la 14.11.2023 12:36
până la 04.12.2023 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la 04.12.2023 11:00
până la 21.12.2023 11:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 22 091 089,30 MDL
Perioada clarificărilor: 14 nov 2023, 12:36 - 4 dec 2023, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor: 4 dec 2023, 11:00 - 21 dec 2023, 11:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Servicii de alimentarea copiilor din cadrul instituțiilor de învățămînt preuniversitar la autonomie financiară, sect. Buiucani
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2008, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Stefan Neaga 19
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Alexandr Votcariov
Telefonul de contact
022210335
Datele achizitiei
Data publicării
14 nov 2023, 12:31
Data ultimilor modificări
14 nov 2023, 12:36
Valoarea estimată (fără TVA)
22 091 089,30 MDL
Achizitii.md ID
21117594
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Adresa de livrare
2008, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Stefan Neaga 19
Durata contractului
1 ian 2024 12:34 - 30 dec 2024 12:35
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de alimentarea copiilor din cadrul instituțiilor de învățămînt preuniversitar la autonomie financiară, sect. Buiucani CPV: 55500000-5 - Servicii de cantină şi servicii de catering
Cantitatea: 10.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
ds_bunuri_servicii_ .docx
Documentele la ofertă
-
14.11.23 12:36
anunt_de_participare (5).docx
Documentele la ofertă
-
14.11.23 12:36
duae (1).doc
Documentele la ofertă
-
14.11.23 12:36

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

IMAP Liceist

Preţul ofertei: 22 091 089,30 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări