1
Perioada de actualizare
de la 13.11.2023 17:04
până la 01.12.2023 15:00
2
Propunerea ofertelor
de la 01.12.2023 15:00
până la 19.12.2023 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 8 202 004,30 MDL
Perioada clarificărilor: 13 nov 2023, 17:04 - 1 dec 2023, 15:00
Perioada de depunere a ofertelor: 1 dec 2023, 15:00 - 19 dec 2023, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Servicii de alimentare pentru: Școala auxiliară-internat nr. 5; Liceul Teoretic Vasile Lupu; Liceul Teoretic Nicolae Sulac; Şcoala Primară-Grădiniță nr. 88, Gimnaziul nr.42, Liceul Universul
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Bulgară 41
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Strajesco Natalia
Telefonul de contact
022271022
Datele achizitiei
Data publicării
13 nov 2023, 16:54
Data ultimilor modificări
28 nov 2023, 8:29
Valoarea estimată (fără TVA)
8 202 004,30 MDL
Achizitii.md ID
21117191
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Adresa de livrare
2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Bulgară 41
Durata contractului
1 ian 2024 16:59 - 30 dec 2024 17:04
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de alimentare pentru: Școala auxiliară-internat nr. 5; Liceul Teoretic Vasile Lupu; Liceul Teoretic Nicolae Sulac; Şcoala Primară-Grădiniță nr. 88, Gimnaziul nr.42, Liceul Universul CPV: 55500000-5 - Servicii de cantină şi servicii de catering
Cantitatea: 6.0
Unități de măsură: Unitate
Documentele procedurii de achiziție
anunț de participare servicii 2024.docx
Documentele la ofertă
-
13.11.23 17:04
documentația standart.docx
Documentele la ofertă
-
13.11.23 17:04
duae.doc
Documentele la ofertă
-
28.11.23 08:29

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

IMAP Liceist

Preţul ofertei: 8 202 004,30 MDL
Statut: În considerare
Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Pontem.X

Preţul ofertei: 8 202 004,30 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări