Achiziţie publică
21116488
Serviciile de acces și actualizare SI pentru gestiune electronică a documentelor în cadrul CNAS
1
Perioada de actualizare
de la 10.11.2023 12:05
până la 14.11.2023 14:00
până la 14.11.2023 14:00
2
Propunerea ofertelor
de la 14.11.2023 14:00
până la 21.11.2023 12:00
până la 21.11.2023 12:00
3
Licitaţie
22.11.2023 14:00
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut
Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA
333 333 MDL
Perioada clarificărilor:
10 nov 2023, 12:05 - 14 nov 2023, 14:00
Perioada de depunere a ofertelor:
14 nov 2023, 14:00 - 21 nov 2023, 12:00
Începutul licitației:
22 nov 2023, 14:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Denumirea serviciilor:
a) Servicii de acces și actualizare a SI pentru gestiunea documentelor electronice sau echivalent cu produsul software ,,e-Administrare. Managementul Documentelor. Controlul executării Documentelor, serviciilor de acces și actualizare a produsului software „Sistem Informatic „Registru Petiții” și Servicii de acces și actualizare a produsului software „e-Administrare. Managementul Documentelor. Biblioteca electronică a documentelor normative interne” pentru AC CNAS (Efectivul-limită al aparatului central al Casei Naţionale de Asigurări Sociale constituie în număr de 381 de unităţi de personal);
b) Servicii de acces și actualizare a SI pentru gestiunea documentelor electronice sau produsului software ,,e-Administrare. Managementul Documentelor. Controlul executării Documentelor” pentru subdiviziunile teritoriale CNAS (40 de case teritoriale de asigurări sociale, iar efectivul-limită al caselor teritoriale de asigurări sociale constituie în număr de 765 de unități de personal.)
1. Gestionarea mediului de găzduire a SI
1.1. Asigurarea cu Servicii IaaS (resurse TI pentru mediul de găzduire): (20 GHz, 16 Gb RAM, HDD 500GB), conform Hotărârii Guvernului nr.128/2018
1.2. Asigurarea continuității mediului de găzduire conform Hotărârii Guvernului nr.128/2018
2. Activități
2.1. Activități aferente continuității sistemului informațional:
2.1.1 Configurarea și gestionarea copiilor de rezervă
2.1.2 Verificarea integrității copiilor de rezervă și restabilirea, la necesitate, din copii de rezervă
2.1.3 Instalarea versiunilor noi ale sistemului informațional
2.1.4 Asigurarea migrării tuturor documentelor din baza de date existente, cu informații despre documentele înregistrate în perioada 01.12.2020 – 31.12.2023
2.1.5 Comprimarea lunară a documentelor (păstrarea documentului de intrare și documentului final/semnat) pentru ultimele 12 luni
2.1.6 Prezentarea trimestrială a arhivei electronice a documentelor/bazei de date (back-up)
2.1.7 Asigurarea mentenanței adaptive pentru toată perioada de prestare a serviciilor (îndeosebi care contribuie la îmbunătățirea acesteia)
2.1.8 Integrarea resursei informaționale cu plarforme și servicii guvernamentale (MPass, Msign, Mconnect, Mlog, Mnotify, etc)
2.1.9 Ținerea evidenței actelor normative: elaborare, examinare, avizare, sinteza, aprobare
2.2. Activități aferente asigurării securității informaționale a SI
2.2.1 Asigurarea, instalarea, gestionarea certificatelor SSL
2.2.2 Asigurarea configurărilor specifice privind transportul securizat de date (SSL)
2.2.3 Aplicarea și gestionarea mecanismelor de prevenire și detectare a intruziunilor în baza de signaturi (IPS/IDS)
2.2.4 Asigurarea securității mediului de găzduire, prin:
a) aplicarea și gestionarea regulilor de filtrare a traficului de rețea la nivel de mediu de găzduire;
b) aplicarea și gestionarea regulilor specifice de filtrare a traficului web;
c) aplicarea mecanismelor de protecție împotriva atacurilor DoS/DdoS;
2.2.5 Soluția trebuie să respecte cerințe mimime de securitate cibernetică, prevăzute în art.15 din Hotărârea Guvernului nr.201/2017
2.3. Activități de monitorizare și suport tehnic
2.3.1. Soluționarea incidentelor/ defectelor problemelor
2.3.2. Monitorizarea disponibilității aplicației
2.3.3. Consultarea metodologică a beneficiarului și asigurarea mentenanței corective a soluției pentru toată perioada de prestare a serviciilor
2.4. Activități aferente documentației tehnice
2.4.1. Menținerea actualizată a ghidului utilizatorului și administratorului
2.5. Activități aferente aplicației
2.5.1. Configurarea/reconfigurarea parametrilor specifici ai aplicației
2.5.2. Configurarea/reconfigurarea parametrilor de notificare
2.5.3. Înlăturarea erorilor de cod aferente aplicației
2.5.4. Configurarea/reconfigurarea nomenclatoarelor
2.5.6 Configurarea/reconfigurarea registrelor / subregistrelor de evidenţă
2.5.7. Acordarea accesului conform diferitor nivele de acces (administratori, supervizori, executanți, etc)
3. Nivelul serviciilor:
1. Existența serviciului “Hot-Line”. 5/7, 8/24
1. Timpul de răspuns la solicitarea din partea CNAS – nu mai mult timp de 1 oră;
2. Înregistrarea cererilor, statutul în progres de rezolvare acestora, analiza rezultatelor;
3. Furnizarea rapoartelor privind serviciile prestate.
2. Ofertantul va:
a) prezenta cel puțin 3 scrisori de recomandare de la autorități contractante din Republica Moldova.
b) presta serviciile în termenul, volumul și cu respectarea prevederilor ,,Cerinţelor tehnice privind modul de prestare a serviciilor” și actelor normative în vigoare;
c) asigura funcționalitatea, continuitatea și disponibilitatea serviciilor prestate;
d) înlătura incidentele aferente serviciilor prestate de până la 2 zile lucrătoare din momentul înștiințării de către Beneficiar a Prestatorului despre existența defecțiunilor;
e) asigura mediul de găzduire și mediul necesar rulării produselor de program, continuitatea acestora, precum și să acorde acces Prestatorului la acestea;
f) dispune și asigură spațiul necesar pentru păstrarea copiilor de rezervă;
g) prezenta documente/dovezi privind dreptul de proprietate asupra resursei informaționale (Documentul de drept în temeiul căruia a fost dobândit dreptul de proprietate (contract, certificate alte acte).
h) semna în mod obligatoriu acordul privind asigurarea securității datelor şi utilizarea accesului de la distanță la resursele informaționale CNAS (Anexa nr.4 din model de contract);
i) purta răspundere conform legislației în vigoare, pentru transmiterea şi/sau utilizarea nesancționată a informației şi nu o va oferi părților terțe fără acordul scris al Beneficiarului;
a) Servicii de acces și actualizare a SI pentru gestiunea documentelor electronice sau echivalent cu produsul software ,,e-Administrare. Managementul Documentelor. Controlul executării Documentelor, serviciilor de acces și actualizare a produsului software „Sistem Informatic „Registru Petiții” și Servicii de acces și actualizare a produsului software „e-Administrare. Managementul Documentelor. Biblioteca electronică a documentelor normative interne” pentru AC CNAS (Efectivul-limită al aparatului central al Casei Naţionale de Asigurări Sociale constituie în număr de 381 de unităţi de personal);
b) Servicii de acces și actualizare a SI pentru gestiunea documentelor electronice sau produsului software ,,e-Administrare. Managementul Documentelor. Controlul executării Documentelor” pentru subdiviziunile teritoriale CNAS (40 de case teritoriale de asigurări sociale, iar efectivul-limită al caselor teritoriale de asigurări sociale constituie în număr de 765 de unități de personal.)
1. Gestionarea mediului de găzduire a SI
1.1. Asigurarea cu Servicii IaaS (resurse TI pentru mediul de găzduire): (20 GHz, 16 Gb RAM, HDD 500GB), conform Hotărârii Guvernului nr.128/2018
1.2. Asigurarea continuității mediului de găzduire conform Hotărârii Guvernului nr.128/2018
2. Activități
2.1. Activități aferente continuității sistemului informațional:
2.1.1 Configurarea și gestionarea copiilor de rezervă
2.1.2 Verificarea integrității copiilor de rezervă și restabilirea, la necesitate, din copii de rezervă
2.1.3 Instalarea versiunilor noi ale sistemului informațional
2.1.4 Asigurarea migrării tuturor documentelor din baza de date existente, cu informații despre documentele înregistrate în perioada 01.12.2020 – 31.12.2023
2.1.5 Comprimarea lunară a documentelor (păstrarea documentului de intrare și documentului final/semnat) pentru ultimele 12 luni
2.1.6 Prezentarea trimestrială a arhivei electronice a documentelor/bazei de date (back-up)
2.1.7 Asigurarea mentenanței adaptive pentru toată perioada de prestare a serviciilor (îndeosebi care contribuie la îmbunătățirea acesteia)
2.1.8 Integrarea resursei informaționale cu plarforme și servicii guvernamentale (MPass, Msign, Mconnect, Mlog, Mnotify, etc)
2.1.9 Ținerea evidenței actelor normative: elaborare, examinare, avizare, sinteza, aprobare
2.2. Activități aferente asigurării securității informaționale a SI
2.2.1 Asigurarea, instalarea, gestionarea certificatelor SSL
2.2.2 Asigurarea configurărilor specifice privind transportul securizat de date (SSL)
2.2.3 Aplicarea și gestionarea mecanismelor de prevenire și detectare a intruziunilor în baza de signaturi (IPS/IDS)
2.2.4 Asigurarea securității mediului de găzduire, prin:
a) aplicarea și gestionarea regulilor de filtrare a traficului de rețea la nivel de mediu de găzduire;
b) aplicarea și gestionarea regulilor specifice de filtrare a traficului web;
c) aplicarea mecanismelor de protecție împotriva atacurilor DoS/DdoS;
2.2.5 Soluția trebuie să respecte cerințe mimime de securitate cibernetică, prevăzute în art.15 din Hotărârea Guvernului nr.201/2017
2.3. Activități de monitorizare și suport tehnic
2.3.1. Soluționarea incidentelor/ defectelor problemelor
2.3.2. Monitorizarea disponibilității aplicației
2.3.3. Consultarea metodologică a beneficiarului și asigurarea mentenanței corective a soluției pentru toată perioada de prestare a serviciilor
2.4. Activități aferente documentației tehnice
2.4.1. Menținerea actualizată a ghidului utilizatorului și administratorului
2.5. Activități aferente aplicației
2.5.1. Configurarea/reconfigurarea parametrilor specifici ai aplicației
2.5.2. Configurarea/reconfigurarea parametrilor de notificare
2.5.3. Înlăturarea erorilor de cod aferente aplicației
2.5.4. Configurarea/reconfigurarea nomenclatoarelor
2.5.6 Configurarea/reconfigurarea registrelor / subregistrelor de evidenţă
2.5.7. Acordarea accesului conform diferitor nivele de acces (administratori, supervizori, executanți, etc)
3. Nivelul serviciilor:
1. Existența serviciului “Hot-Line”. 5/7, 8/24
1. Timpul de răspuns la solicitarea din partea CNAS – nu mai mult timp de 1 oră;
2. Înregistrarea cererilor, statutul în progres de rezolvare acestora, analiza rezultatelor;
3. Furnizarea rapoartelor privind serviciile prestate.
2. Ofertantul va:
a) prezenta cel puțin 3 scrisori de recomandare de la autorități contractante din Republica Moldova.
b) presta serviciile în termenul, volumul și cu respectarea prevederilor ,,Cerinţelor tehnice privind modul de prestare a serviciilor” și actelor normative în vigoare;
c) asigura funcționalitatea, continuitatea și disponibilitatea serviciilor prestate;
d) înlătura incidentele aferente serviciilor prestate de până la 2 zile lucrătoare din momentul înștiințării de către Beneficiar a Prestatorului despre existența defecțiunilor;
e) asigura mediul de găzduire și mediul necesar rulării produselor de program, continuitatea acestora, precum și să acorde acces Prestatorului la acestea;
f) dispune și asigură spațiul necesar pentru păstrarea copiilor de rezervă;
g) prezenta documente/dovezi privind dreptul de proprietate asupra resursei informaționale (Documentul de drept în temeiul căruia a fost dobândit dreptul de proprietate (contract, certificate alte acte).
h) semna în mod obligatoriu acordul privind asigurarea securității datelor şi utilizarea accesului de la distanță la resursele informaționale CNAS (Anexa nr.4 din model de contract);
i) purta răspundere conform legislației în vigoare, pentru transmiterea şi/sau utilizarea nesancționată a informației şi nu o va oferi părților terțe fără acordul scris al Beneficiarului;
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, Gheorghe Tudor nr.3
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
10 nov 2023, 12:05
Valoarea estimată (fără TVA)
333 333 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
3 000 MDL
Achizitii.md ID
21116488
MTender ID
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Conform cerințelor din Documentația de atribuire
Durata contractului
1 ian 2024 02:00 - 31 dec 2024 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Serviciilor de acces și actualizare SI pentru gestiune electronică a documentelor în cadrul CNAS
CPV: 48900000-7 - Diverse pachete software şi sisteme informatice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Setările abonării sunt salvate.
Rețineți, puteți întotdeauna să vă întoarceți în secțiunea Abonări și să faceți modificări în frecvența primirii scrisorilor, să ștergeți sau să adăugați categorii și cumpărători.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documentele procedurii de achiziție
Anunt de participare menegement documentelor 2024.semnat
Specificaţie tehnică
Anunț de participare
10.11.23 12:05
ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021 Menegement documentelor 2024
Specificaţie tehnică
Documentația Standard în Word
10.11.23 12:05
ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021 Menegement documentelor 2024.semnat
Specificaţie tehnică
Documentația Standard
10.11.23 12:05
Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.
Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:
1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.
2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.
3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.
Calificarea participanţilor
№
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:
INFOSOFT-MAX S.R.L.
Preţul ofertei:
330 000 MDL
Statut:
Învingător
Conform Deciziei grupului de lucru
29.11.23 16:14
Motivul: Conform Deciziei grupului de lucru
Documentele de calificare
decizia-de-atribuire42,1manegementuldocumentelor2024cnassemnatsemnatsemnatsemnatsemnatsignedsigned.pdf
ID: 0355466d-9a11-4c80-adea-fa9130cb735c
Anunț de atribuire
29.11.23 16:14
srl,,infosoft-maxrrsemnat.pdf
ID: 63c3c99d-53f5-4133-9e51-59da9750e55a
Anunț de atribuire
29.11.23 16:14
Documentele depuse cu oferta
c6 certificat de efectuare regulata a platii impozitelor.signed.pdf
c6 certificat de efectuare regulata a platii impozitelor.signed.pdf
ID: 1e602ff9-1e1d-4cf8-a134-a78cb5f8e090
Documente de calificare
Data încărcării:
20.11.23 13:19
Data deschiderii:
22.11.23 09:24
c4 specificatii tehnice.signed.pdf
c4 specificatii tehnice.signed.pdf
ID: 310cee52-925a-42ba-a6ae-626c6092918d
Documente de calificare
Data încărcării:
20.11.23 13:19
Data deschiderii:
22.11.23 09:24
c5 formularul standard al duae.signed.pdf
c5 formularul standard al duae.signed.pdf
ID: 34c90955-01ab-45e0-83f5-7eba25f8931f
Documente de calificare
Data încărcării:
20.11.23 13:19
Data deschiderii:
22.11.23 09:24
c7 declaratia privind lista principalelor prestari.signed.pdf
c7 declaratia privind lista principalelor prestari.signed.pdf
ID: 3e277ff9-cab4-4f2e-b957-155e52a2aca4
Documente de calificare
Data încărcării:
20.11.23 13:19
Data deschiderii:
22.11.23 09:24
c1 cerere de participare.signed.pdf
c1 cerere de participare.signed.pdf
ID: 93e3f347-4839-47a0-ba62-347d4450ccaf
Documente de calificare
Data încărcării:
20.11.23 13:19
Data deschiderii:
22.11.23 09:24
c2 declaratie privind valabilitatea ofertei.signed.pdf
c2 declaratie privind valabilitatea ofertei.signed.pdf
ID: 9aa89018-9b4d-4dc4-b2f2-d3e7f34016c9
Documente de calificare
Data încărcării:
20.11.23 13:19
Data deschiderii:
22.11.23 09:24
c7 scrisoare recomandare igp infosoft-max.pdf
c7 scrisoare recomandare igp infosoft-max.pdf
ID: 9c6b2d66-04db-4b53-8616-4dfa9e72dd41
Documente de calificare
Data încărcării:
20.11.23 13:19
Data deschiderii:
22.11.23 09:24
c3 specificatii de pret.signed.pdf
c3 specificatii de pret.signed.pdf
ID: b0570e46-c3ae-4d79-9e23-33af1beea70c
Documente de calificare
Data încărcării:
20.11.23 13:19
Data deschiderii:
22.11.23 09:24
c7 scrisoare recomandare mai infosoft-max.pdf
c7 scrisoare recomandare mai infosoft-max.pdf
ID: d0c056b2-f831-40e6-b154-d7ad4d9e8cfc
Documente de calificare
Data încărcării:
20.11.23 13:19
Data deschiderii:
22.11.23 09:24
e4 certificat iso 27001.signed.pdf
e4 certificat iso 27001.signed.pdf
ID: e6fab8fc-d36c-4fed-b69c-67624b2cea71
Documente de calificare
Data încărcării:
20.11.23 13:19
Data deschiderii:
22.11.23 09:24
c7 scrisoare recomandare ms infosoft-max.pdf
c7 scrisoare recomandare ms infosoft-max.pdf
ID: e71aa205-8a9f-4e5f-8224-5313e4f21fc6
Documente de calificare
Data încărcării:
20.11.23 13:19
Data deschiderii:
22.11.23 09:24
e4 certificat iso 9001.signed.pdf
e4 certificat iso 9001.signed.pdf
ID: fda9bad2-e628-4d5e-a764-9e463ebd1808
Documente de calificare
Data încărcării:
20.11.23 13:19
Data deschiderii:
22.11.23 09:24
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări
Document semnat cu succes
OK