Achiziţie publică
21116378
Servicii de mentenanță corectivă și adaptivă pentru programele aplicative SPAS din sistemul informațional „Protecția Socială”hiziției
1
Perioada de actualizare
de la 10.11.2023 14:32
până la 21.11.2023 14:00
până la 21.11.2023 14:00
2
Propunerea ofertelor
de la 21.11.2023 14:00
până la 18.12.2023 14:00
până la 18.12.2023 14:00
3
Licitaţie
de la 19.12.2023 14:00
până la 19.12.2023 14:09
până la 19.12.2023 14:09
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut
Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA
4 833 333,33 MDL
Perioada clarificărilor:
10 nov 2023, 14:32 - 21 nov 2023, 14:00
Perioada de depunere a ofertelor:
21 nov 2023, 14:00 - 18 dec 2023, 14:00
Începutul licitației:
19 dec 2023, 14:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
1.1Servicii mentenanță corectivă pentru programele aplicative SPAS din sistemul informațional „Protecția Socială” (conform Listei componentelor aplicative sistemului aplicativ SPAS, Anexa nr. 1):
a) Asigurarea funcționalității și a securității complexului de mijloace tehnice și de program;
b) Actualizarea versiunii sistemului aplicativ;
c) Întreținerea sistemului aplicativ și resursei informaționale;
d) Restabilirea funcționalității sistemului aplicativ, în cazul apariției defecțiunilor;
e) Eliminarea/corectarea problemelor, detectate în sistemul aplicativ prin modificarea componentelor software sau elaborarea și aplicarea procedurilor automatizate de corectare a datelor;
f) Asigurarea suportului metodologic și practic pentru utilizatori;
g) Consultanța cu privire la întrebările specifice ale software –lui aplicativ.
1.2Servicii mentenanță adaptivă pentru programele aplicative SPAS din sistemul informațional „Protecția Socială” (conform Listei componentelor aplicative sistemului aplicativ SPAS, Anexa nr. 1):
a) Modificarea funcţionalităţilor, inclusiv a formelor de rapoarte, ca urmare a modificărilor în legislaţie din domeniul asigurări sociale.
b) Adăugarea funcţiilor noi, inclusiv rapoartelor, necesitatea cărora a apărut odată cu modificarea legislaţiei din asigurări sociale.
c) Modificarea funcţionalităţilor legată de îmbunătăţirea esenţială a funcţionării business-proceselor interne.
d) Documentarea modificărilor efectuate (conform reglementării tehnice "Procesele ciclului de viaţă al software-ului" RT 38370656 -002:2006).
e) Consultanţă privind modificările realizate.
Nivelul serviciilor:
1. Existenţa serviciului “Hot-Line”. 5/7, 8/24.
• Timpul de răspuns la solicitarea din partea CNAS – nu mai mult timp de 1 oră.
• Înregistrarea cererilor, statutul în progres de rezolvare acestora, analiza rezultatelor.
• Furnizarea rapoartelor privind serviciile prestate.
2. Existenţa grupului de proiect calificat asigurat pentru îndeplinirea serviciilor solicitate, inclusiv ingineri, analiști de sistem și dezvoltatori cu experiența în domeniu (Oracle Database Specialist; Business Analitic; Programator platforme ORACLE - Oracle Database Enterprise Edition 10g, Oracle Forms, Oracle Reports, PL/SQL, tehnologiile Web Services, .Net; Project management - PMP sau echivalent; Project administrator min 5 ani experiență în proiectele similare) (cerinţele în Anexa nr.2)
Termenul de realizare şi implementare a serviciilor de mentenanță adaptivă, asociate cu modificările în legislație, trebuie să fie executate de către Prestator în termenele stabilite de CNAS. Încălcarea de către Prestator a termenului de implementare a modificărilor, va atrage aplicarea sancțiunilor pecuniare prevăzute în contract. Depășirea termenului de executare a clauzelor contractuale, presupune imposibilitatea obținerii în sistemul financiar a rezultatelor corecte sau stoparea sistemului financiar. În cazul în care, depășirea termenului de executare nu este rezultatul unei forțe majore (situații excepționale, calamități naturale, război etc.), CNAS își rezervă dreptul de rezoluțiune a contractului. Termenul de realizare şi implementare a altor tipuri de modificări se determină prin acordul părţilor, dar nu mai mult de:
• Pînă la 10 zile pentru modificări minore.
• Pînă la 30 zile pentru modificări de volume medii.
• Pînă la 60 zile pentru modificări de volume mari.
Efortul total preconizat, reieşind din 8 ore lucrătoare pe zi, 22 zile lucrătoare pe lună (indiferent de numărul de persoane implicate), pentru:
Servicii de mentenanță corectivă pentru sistem aplicativ constituie 7 407 om/ore;
Servicii de mentenanță adaptivă în sistem aplicativ constituie 11 272 om/ore.
Achitarea se va efectua conform lucrărilor executate de facto şi doar după prezentarea rapoartelor detaliate, care vor include descifrarea efortului exprimat în om/ore, facturilor şi actelor de prestare semnate de către părţi.
1. Prestatorul va prezenta, în temeiul Ordinului MDI nr.78/2006 cu privire la aprobarea reglementării tehnice „Procesele ciclului de viaţă al software-ului” după finisarea exploatării experimentale a produsului software se prezintă următoarele documente prevăzute de ordinul respectiv (specificate în anexa nr.8 și anexa nr.9):
2.
a) Concepția de mentenanță - urmează să cuprindă cel puțin următoarele obiective: asigurarea funcționării neîntrerupte a sistemului informațional; optimizarea performanței și eficienței sistemului; protejarea și securizarea datelor și informațiilor stocate în sistem; identificarea și remedierea rapidă a problemelor tehnice și a defecțiunilor; asigurarea respectării standardelor și reglementărilor de securitate și confidențialitate.
b) Planul de mentenanță - urmează să cuprindă: activitățile ce se referă la actualizările de software (Planul de mentenanță ar trebui să prevadă modalitățile de gestionare a acestor actualizări și îmbunătățiri, inclusiv testarea acestora înainte de implementare); verificări de securitate; testare de performanță; monitorizare și diagnosticare; backup și recuperare; gestionarea incidentelor (crearea unui sistem de ticketing, escaladarea problemelor către personalul competent și asigurarea unui timp de răspuns adecvat); resursele necesare (cum ar fi personalul specializat, echipamentele și instrumentele necesare).
a) Asigurarea funcționalității și a securității complexului de mijloace tehnice și de program;
b) Actualizarea versiunii sistemului aplicativ;
c) Întreținerea sistemului aplicativ și resursei informaționale;
d) Restabilirea funcționalității sistemului aplicativ, în cazul apariției defecțiunilor;
e) Eliminarea/corectarea problemelor, detectate în sistemul aplicativ prin modificarea componentelor software sau elaborarea și aplicarea procedurilor automatizate de corectare a datelor;
f) Asigurarea suportului metodologic și practic pentru utilizatori;
g) Consultanța cu privire la întrebările specifice ale software –lui aplicativ.
1.2Servicii mentenanță adaptivă pentru programele aplicative SPAS din sistemul informațional „Protecția Socială” (conform Listei componentelor aplicative sistemului aplicativ SPAS, Anexa nr. 1):
a) Modificarea funcţionalităţilor, inclusiv a formelor de rapoarte, ca urmare a modificărilor în legislaţie din domeniul asigurări sociale.
b) Adăugarea funcţiilor noi, inclusiv rapoartelor, necesitatea cărora a apărut odată cu modificarea legislaţiei din asigurări sociale.
c) Modificarea funcţionalităţilor legată de îmbunătăţirea esenţială a funcţionării business-proceselor interne.
d) Documentarea modificărilor efectuate (conform reglementării tehnice "Procesele ciclului de viaţă al software-ului" RT 38370656 -002:2006).
e) Consultanţă privind modificările realizate.
Nivelul serviciilor:
1. Existenţa serviciului “Hot-Line”. 5/7, 8/24.
• Timpul de răspuns la solicitarea din partea CNAS – nu mai mult timp de 1 oră.
• Înregistrarea cererilor, statutul în progres de rezolvare acestora, analiza rezultatelor.
• Furnizarea rapoartelor privind serviciile prestate.
2. Existenţa grupului de proiect calificat asigurat pentru îndeplinirea serviciilor solicitate, inclusiv ingineri, analiști de sistem și dezvoltatori cu experiența în domeniu (Oracle Database Specialist; Business Analitic; Programator platforme ORACLE - Oracle Database Enterprise Edition 10g, Oracle Forms, Oracle Reports, PL/SQL, tehnologiile Web Services, .Net; Project management - PMP sau echivalent; Project administrator min 5 ani experiență în proiectele similare) (cerinţele în Anexa nr.2)
Termenul de realizare şi implementare a serviciilor de mentenanță adaptivă, asociate cu modificările în legislație, trebuie să fie executate de către Prestator în termenele stabilite de CNAS. Încălcarea de către Prestator a termenului de implementare a modificărilor, va atrage aplicarea sancțiunilor pecuniare prevăzute în contract. Depășirea termenului de executare a clauzelor contractuale, presupune imposibilitatea obținerii în sistemul financiar a rezultatelor corecte sau stoparea sistemului financiar. În cazul în care, depășirea termenului de executare nu este rezultatul unei forțe majore (situații excepționale, calamități naturale, război etc.), CNAS își rezervă dreptul de rezoluțiune a contractului. Termenul de realizare şi implementare a altor tipuri de modificări se determină prin acordul părţilor, dar nu mai mult de:
• Pînă la 10 zile pentru modificări minore.
• Pînă la 30 zile pentru modificări de volume medii.
• Pînă la 60 zile pentru modificări de volume mari.
Efortul total preconizat, reieşind din 8 ore lucrătoare pe zi, 22 zile lucrătoare pe lună (indiferent de numărul de persoane implicate), pentru:
Servicii de mentenanță corectivă pentru sistem aplicativ constituie 7 407 om/ore;
Servicii de mentenanță adaptivă în sistem aplicativ constituie 11 272 om/ore.
Achitarea se va efectua conform lucrărilor executate de facto şi doar după prezentarea rapoartelor detaliate, care vor include descifrarea efortului exprimat în om/ore, facturilor şi actelor de prestare semnate de către părţi.
1. Prestatorul va prezenta, în temeiul Ordinului MDI nr.78/2006 cu privire la aprobarea reglementării tehnice „Procesele ciclului de viaţă al software-ului” după finisarea exploatării experimentale a produsului software se prezintă următoarele documente prevăzute de ordinul respectiv (specificate în anexa nr.8 și anexa nr.9):
2.
a) Concepția de mentenanță - urmează să cuprindă cel puțin următoarele obiective: asigurarea funcționării neîntrerupte a sistemului informațional; optimizarea performanței și eficienței sistemului; protejarea și securizarea datelor și informațiilor stocate în sistem; identificarea și remedierea rapidă a problemelor tehnice și a defecțiunilor; asigurarea respectării standardelor și reglementărilor de securitate și confidențialitate.
b) Planul de mentenanță - urmează să cuprindă: activitățile ce se referă la actualizările de software (Planul de mentenanță ar trebui să prevadă modalitățile de gestionare a acestor actualizări și îmbunătățiri, inclusiv testarea acestora înainte de implementare); verificări de securitate; testare de performanță; monitorizare și diagnosticare; backup și recuperare; gestionarea incidentelor (crearea unui sistem de ticketing, escaladarea problemelor către personalul competent și asigurarea unui timp de răspuns adecvat); resursele necesare (cum ar fi personalul specializat, echipamentele și instrumentele necesare).
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, Gheorghe Tudor nr.3
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
10 nov 2023, 14:32
Valoarea estimată (fără TVA)
4 833 333,33 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
48 000 MDL
Achizitii.md ID
21116378
MTender ID
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, mun. Chişinău str. Gheorghe Tudor, 3.
Durata contractului
1 ian 2024 02:00 - 31 dec 2024 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
1.1 Servicii mentenanță corectivă pentru programele aplicative SPAS din sistemul informațional „Protecția Socială”
CPV: 72200000-7 - Servicii de programare şi de consultanţă software
Cantitatea: 7407.0
Unități de măsură: Om-ora
2)
Denumirea
1.2 Servicii mentenanță adaptivă pentru programele aplicative SPAS din sistemul informațional „Protecția Socială”
CPV: 72200000-7 - Servicii de programare şi de consultanţă software
Cantitatea: 11272.0
Unități de măsură: Om-ora
Setările abonării sunt salvate.
Rețineți, puteți întotdeauna să vă întoarceți în secțiunea Abonări și să faceți modificări în frecvența primirii scrisorilor, să ștergeți sau să adăugați categorii și cumpărători.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documentele procedurii de achiziție
Caiet de sarcini mentenanța SI Protecţia Socială 2024.semnat
Specificaţie tehnică
Caiet de Sarcini
10.11.23 14:32
DUAE Mentinanța SI Protecție Socială CNAS 2024.semnat
Specificaţie tehnică
DUAE în format pdf
10.11.23 14:32
ds_servicii_omf_115_15_09_2021 Mentenanța SI Protecția Socială CNAS 2024.semnat
Specificaţie tehnică
Documentaţia Standard în format pdf
10.11.23 14:32
DUAE Mentinanța SI Protecție Socială CNAS 2024
Specificaţie tehnică
DUAE în format word
10.11.23 14:32
Anunt de participare mentenanţa SPAS 2024..semnat
Specificaţie tehnică
Anunş de Participare
10.11.23 14:32
ds_servicii_omf_115_15_09_2021 Mentenanța SI Protecția Socială CNAS 2024
Specificaţie tehnică
Documentaţia Standard în format word
10.11.23 14:32
Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.
Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:
1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.
2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.
3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.
Calificarea participanţilor
№
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:
GHESAR
Preţul ofertei:
3 799 000 MDL
Statut:
Anulat
întru vizualizare ofertei următoare
22.01.24 08:01
Motivul: întru vizualizare ofertei următoare
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Documente de depunere
Data încărcării:
18.12.23 13:52
Data deschiderii:
19.12.23 14:09
Documente de depunere
Data încărcării:
18.12.23 13:52
Data deschiderii:
19.12.23 14:09
Documente de depunere
Data încărcării:
18.12.23 13:52
Data deschiderii:
19.12.23 14:09
anexa nr. 8_declaratie privind valabilitatea ofertei.signed.pdf
anexa nr. 8_declaratie privind valabilitatea ofertei.signed.pdf
ID: 8fe6e5a4-6d83-4f3d-af11-c0f26441d056
Documente de depunere
Data încărcării:
18.12.23 13:52
Data deschiderii:
19.12.23 14:09
Documente de depunere
Data încărcării:
18.12.23 13:52
Data deschiderii:
19.12.23 14:09
anexa nr. 7_cerere de participare.signed.pdf
anexa nr. 7_cerere de participare.signed.pdf
ID: e9f9574c-9626-439f-ad41-ea1aca762305
Documente de depunere
Data încărcării:
18.12.23 13:52
Data deschiderii:
19.12.23 14:09
Documente de calificare
Data încărcării:
18.12.23 13:52
Data deschiderii:
19.12.23 14:10
extras privind lipsa restantelor - 1653005.signed.pdf
extras privind lipsa restantelor - 1653005.signed.pdf
ID: 93b3d876-4826-49e1-8a98-c126fff0ae66
Documente de calificare
Data încărcării:
18.12.23 13:52
Data deschiderii:
19.12.23 14:10
anexa nr. 14_declaratie personal calificat.signed.pdf
anexa nr. 14_declaratie personal calificat.signed.pdf
ID: 9f020b96-2c8a-4c1c-aa24-cf15cec9fe7f
Documente de calificare
Data încărcării:
18.12.23 13:52
Data deschiderii:
19.12.23 14:10
anexa nr. 12_lista principalelor livrari_prestari.signed.pdf
anexa nr. 12_lista principalelor livrari_prestari.signed.pdf
ID: d43dd1f4-44c5-4d04-8abc-5968a851c29a
Documente de calificare
Data încărcării:
18.12.23 13:52
Data deschiderii:
19.12.23 14:10
2
Denumirea participantului:
S&T Mold
Preţul ofertei:
3 800 000 MDL
Statut:
Învingător
Conform Deciziei grupului de lucru
26.01.24 16:39
Motivul: Conform Deciziei grupului de lucru
Documentele de calificare
decizia-de-atribuirenr3protectiasocială2024cnassemnatsemnatsemnatsemnatsemnatsignedsemnatsigned.pdf
ID: 0bae9b20-3697-4473-a125-8fef9c5acdb3
Anunț de atribuire
26.01.24 16:39
scrisoaresrlbghisarr(1)semnat.pdf
ID: 48f92c7f-663c-484b-ba62-01680c7b14de
Anunț de atribuire
26.01.24 16:39
scrisoaresrlbstmoldrsemnat.pdf
ID: b9d219c3-167b-4456-90e1-eac8abd3cc2b
Anunț de atribuire
26.01.24 16:39
Documentele depuse cu oferta
specificatii de pret, anexa 23.signed.pdf
specificatii de pret, anexa 23.signed.pdf
ID: 1c5f38ba-8bf7-413d-87d4-0a0a81f7df24
Propunere financiară
Data încărcării:
18.12.23 11:01
Data deschiderii:
22.01.24 08:22
declaratie privind detinerea sistemului de înregistrare a apelurilor .signed.pdf
declaratie privind detinerea sistemului de înregistrare a apelurilor .signed.pdf
ID: 3dbcfdbc-c00c-487e-a15a-1e2e11ec5f61
Documente de calificare
Data încărcării:
18.12.23 11:01
Data deschiderii:
22.01.24 08:22
lista cu personalul de specialitate.signed.pdf
lista cu personalul de specialitate.signed.pdf
ID: 47f09c83-b25c-4301-9f60-d9104a5c3cf5
Documente de calificare
Data încărcării:
18.12.23 11:01
Data deschiderii:
22.01.24 08:22
cerere de participare, anexa 7.signed.pdf
cerere de participare, anexa 7.signed.pdf
ID: 6efa273d-d723-493b-9080-bac388ebe2fc
Documente de calificare
Data încărcării:
18.12.23 11:01
Data deschiderii:
22.01.24 08:22
extras privind lipsa restantelor - 1018173.signed.pdf
extras privind lipsa restantelor - 1018173.signed.pdf
ID: 732362c6-3ef5-43e3-b083-9fd824fdfc91
Documente de calificare
Data încărcării:
18.12.23 11:01
Data deschiderii:
22.01.24 08:22
specificatii tehnice, anexa 22.signed.pdf
specificatii tehnice, anexa 22.signed.pdf
ID: 74296f02-bfa4-4d21-9df9-d0d16d3a3772
Documente de calificare
Data încărcării:
18.12.23 11:01
Data deschiderii:
22.01.24 08:22
oferta tehnica s&t mold_2024.signed.pdf
oferta tehnica s&t mold_2024.signed.pdf
ID: 788b27ac-b3b7-40ae-8ff6-c125115f3075
Documente de calificare
Data încărcării:
18.12.23 11:01
Data deschiderii:
22.01.24 08:22
Documente de calificare
Data încărcării:
18.12.23 11:01
Data deschiderii:
22.01.24 08:22
declaratia privind valabilitatea ofertei, anexa 8.signed.pdf
declaratia privind valabilitatea ofertei, anexa 8.signed.pdf
ID: 93e35731-1a49-466a-864b-f26b17edb54a
Documente de calificare
Data încărcării:
18.12.23 11:01
Data deschiderii:
22.01.24 08:22
declaratie privind personalul de specialitate ,anexa 14.signed.pdf
declaratie privind personalul de specialitate ,anexa 14.signed.pdf
ID: bb099264-7543-47ed-b09e-0a3408841006
Documente de calificare
Data încărcării:
18.12.23 11:01
Data deschiderii:
22.01.24 08:22
descrierea serviciilor.signed.pdf
descrierea serviciilor.signed.pdf
ID: d0a2ff54-2dfc-41f8-84f7-5aa4ac5739a4
Documente de calificare
Data încărcării:
18.12.23 11:01
Data deschiderii:
22.01.24 08:22
duae mentinana si protecie social cnas 2024.signed.pdf
duae mentinana si protecie social cnas 2024.signed.pdf
ID: e00c3db8-635d-4fbe-a0ad-f36ce0eab20b
Documente de calificare
Data încărcării:
18.12.23 11:01
Data deschiderii:
22.01.24 08:22
declaratia privind lista principalelor livrari,prestari, anexa 12.signed.pdf
declaratia privind lista principalelor livrari,prestari, anexa 12.signed.pdf
ID: e9319fdd-b8c3-4527-b8da-2f5cfc71c37d
Documente de calificare
Data încărcării:
18.12.23 11:01
Data deschiderii:
22.01.24 08:22
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări
Document semnat cu succes
OK