1
Perioada de actualizare
de la 01.11.2023 16:09
până la 12.11.2023 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 12.11.2023 10:00
până la 22.11.2023 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 69 000 MDL
Perioada clarificărilor: 1 nov 2023, 16:09 - 12 nov 2023, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 12 nov 2023, 10:00 - 22 nov 2023, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lotul 3- Monitorizarea , întreținerea și deservirea sistemei antiincendiare.
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. 31 August, 1989,63
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Aliona Turcanu
Telefonul de contact
022275121
Datele achizitiei
Data publicării
1 nov 2023, 15:54
Data ultimilor modificări
1 nov 2023, 16:09
Valoarea estimată (fără TVA)
69 000 MDL
Achizitii.md ID
21113124
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. 31 August, 1989,63
Durata contractului
24 nov 2023 16:01 - 30 dec 2024 16:05
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lotul 3- Monitorizarea , întreținerea și deservirea sistemei antiincendiare. CPV: 79700000-1 - Servicii de investigaţie şi de siguranţă
Cantitatea: 12.0
Unități de măsură: Luna
Documentele procedurii de achiziție
anunt de participare.pdf anunt de participare.pdf
Documentele la ofertă
-
1.11.23 16:09
documentație standart nou.pdf documentație standart nou.pdf
Documentele la ofertă
-
1.11.23 16:09
duae tip nou.pdf duae tip nou.pdf
Documentele la ofertă
-
1.11.23 16:09

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

IS SERVICII PAZA A MAI

Preţul ofertei: 71 604 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Cel mai mic preț.
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări