1
Perioada de actualizare
de la 31.10.2023 13:58
până la 10.11.2023 12:00
2
Propunerea ofertelor
de la 10.11.2023 12:00
până la 24.11.2023 12:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 15 000 MDL
Perioada clarificărilor: 31 oct 2023, 13:58 - 10 nov 2023, 12:00
Perioada de depunere a ofertelor: 10 nov 2023, 12:00 - 24 nov 2023, 12:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lotul 5: Piese de schimb și consumabile/accesorii pentru analizator hematologic automat de tip închis, SYSMEX xi-1000
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD3909, MOLDOVA, Cahul, mun.Cahul, str.Ștefan cel Mare,23
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Arteni Tatiana
Telefonul de contact
076700112
Datele achizitiei
Data publicării
31 oct 2023, 13:04
Data ultimilor modificări
1 nov 2023, 8:36
Valoarea estimată (fără TVA)
15 000 MDL
Achizitii.md ID
21112500
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD3909, MOLDOVA, Cahul, mun.Cahul, str.Ștefan cel Mare,23
Durata contractului
1 ian 2024 02:00 - 31 dec 2024 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Set de mentenanță anual pentru Sysmex XS-1000i CPV: 33600000-6 - Produse farmaceutice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Complet
Documentele procedurii de achiziție
duae_ro_0 (19).doc
Documentele la ofertă
duae_ro_0 (19).doc
31.10.23 13:58
ds_bunuri_
Documentele la ofertă
ds_bunuri_
1.11.23 08:36
anunt_de_participare 31.10.2023.signed1.pdf anunt_de_participare 31.10.2023.signed1.pdf
Documentele la ofertă
anunt_de_participare 31.10.2023.signed.pdf
1.11.23 08:36

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

ECHIPAMED-PLUS

Preţul ofertei: 15 070 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Corespunde cerințelor solicitate.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări