1
Perioada de actualizare
de la 27.10.2023 17:01
până la 07.11.2023 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la 07.11.2023 11:00
până la 21.11.2023 11:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 945 000 MDL
Perioada clarificărilor: 27 oct 2023, 17:01 - 7 nov 2023, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor: 7 nov 2023, 11:00 - 21 nov 2023, 11:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Soluția de digitalizare a procesului de recrutare și angajare a personalului
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Grigore Vieru, 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Elena Samoila
Telefonul de contact
022822237
Datele achizitiei
Data publicării
27 oct 2023, 16:33
Data ultimilor modificări
27 oct 2023, 17:01
Valoarea estimată (fără TVA)
945 000 MDL
Achizitii.md ID
21111507
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport cost - calitate
Adresa de livrare
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Grigore Vieru, 1
Durata contractului
1 ian 2024 16:35 - 30 dec 2024 16:35
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Licențe aferente soluției de digitalizare a procesului de recrutare și angajare a personalului, cu 1 an de suport de la producător inclus CPV: 48400000-2 - Pachete software pentru tranzacţii comerciale şi personale
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
2)
Denumirea
Servicii de implementare ale soluției de digitalizare a procesului de recrutare și angajare a personalului CPV: 48400000-2 - Pachete software pentru tranzacţii comerciale şi personale
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
3)
Denumirea
Servicii de instruire aferente soluției de digitalizare a procesului de recrutare și angajare a personalului CPV: 48400000-2 - Pachete software pentru tranzacţii comerciale şi personale
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
4)
Denumirea
Servicii de garanţie (mentenanţă şi suport) aferente soluției de digitalizare a procesului de recrutare și angajare a personalului CPV: 48400000-2 - Pachete software pentru tranzacţii comerciale şi personale
Cantitatea: 12.0
Unități de măsură: Luna
5)
Denumirea
Servicii pentru dezvoltări suplimentare și solicitări de schimbare CPV: 48400000-2 - Pachete software pentru tranzacţii comerciale şi personale
Cantitatea: 100.0
Unități de măsură: Om-ora
Documentele procedurii de achiziție
1. anunt de participare ld_r.doc
tenderNotice
-
27.10.23 17:01
3. duae r.doc
Criterii de eligibilitate
-
27.10.23 17:01
2. caiet de sarcini ld_r.docx
Documentele la ofertă
-
27.10.23 17:01

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Orange Moldova

Preţul ofertei: 60 250 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Ofertantul nu corespunde capacității economice și financiare
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări