1
Perioada de actualizare
de la 21.03.2024 15:23
până la 05.04.2024 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 05.04.2024 10:00
până la 26.04.2024 10:00
3
Licitaţie
29.04.2024 15:00
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 44 200 MDL
Perioada clarificărilor: 21 mart 2024, 15:23 - 5 apr 2024, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 5 apr 2024, 10:00 - 26 apr 2024, 10:00
Începutul licitației: 29 apr 2024, 15:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Servicii de pază tehnică a oficiilor/edificiilor ASP, inclusiv servicii de
deservire și mentenanță a sistemelor existente de semnalizare pază și a incendiilor - pentru lunile mai – decembrie 2024 - (mun. Chișinău, str. Ghioceilor nr. 1, bloc 2, etajul II)
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Puskin, 42
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Nadejda Guzun
Telefonul de contact
022504838
Datele achizitiei
Data publicării
27 oct 2023, 9:19
Data ultimilor modificări
21 mart 2024, 15:23
Valoarea estimată (fără TVA)
44 200 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
442 MDL
Achizitii.md ID
21111052
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Puskin, 42
Durata contractului
1 mai 2024 15:20 - 30 dec 2024 15:20
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de pază tehnică a oficiilor/edificiilor ASP, inclusiv servicii de deservire și mentenanță a sistemelor existente de semnalizare pază și a incendiilor - pentru lunile mai – decembrie 2024 - (mun. Chișinău, str. Ghioceilor nr. 1, bloc 2, etajul II) CPV: 79713000-5 - Servicii de pază
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
anexe la documentatia standard.docx
Documentele la ofertă
anexe la documentatia standard.docx
21.03.24 15:23
anexa nr. 24 (model-contract).signed.pdf anexa nr. 24 (model-contract).signed.pdf
Documentele la ofertă
anexa nr. 24 (model-contract).signed.pdf
21.03.24 15:23
anexa la anuntul de participare.signed.pdf anexa la anuntul de participare.signed.pdf
Documentele la ofertă
anexa la anuntul de participare.signed.pdf
21.03.24 15:23
duae.docx
Documentele la ofertă
duae.docx
21.03.24 15:23
anunt de participare.signed.pdf anunt de participare.signed.pdf
Documentele la ofertă
anunt de participare.signed.pdf
21.03.24 15:23
declaratie.doc
Documentele la ofertă
declaratie.doc
21.03.24 15:23
declaratie.signed.pdf declaratie.signed.pdf
Documentele la ofertă
declaratie.signed.pdf
21.03.24 15:23
anexe la documentatia standard.signed.pdf anexe la documentatia standard.signed.pdf
Documentele la ofertă
anexe la documentatia standard.signed.pdf
21.03.24 15:23
duae.signed.pdf duae.signed.pdf
Documentele la ofertă
duae.signed.pdf
21.03.24 15:23

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

IS SERVICII PAZA A MAI

Preţul ofertei: 41 792 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Conform deciziei
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări