Statut Anulat
Valoarea estimată fără TVA 1 847 616 MDL
Perioada clarificărilor: 24 oct 2023, 14:45 - 3 nov 2023, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 3 nov 2023, 10:00 - 13 nov 2023, 10:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Conform temelor de proiectare

Informația despre anulare
Motivul anulării
eroare tehnica
Data anulării
25 oct 2023, 9:28
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Bucuriei 12a
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Natalia Turcan
Telefonul de contact
79854555
E-mail
Datele achizitiei
Data publicării
24 oct 2023, 14:45
Data ultimilor modificări
25 oct 2023, 9:28
Achizitii.md ID
21109485
CPV
71300000-1 - Servicii de inginerie
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Data:
24 oct 2023, 17:15
Subiectul întrebării:
Investigarea sectorului de concentrare a accidentelor rutiere
Întrebare:
Pentru inițierea proiectării cu privire la elaborarea măsurilor de sporire a siguranței circulației rutiere pentru îmbunătățirea siguranței unui sector de concentrare a accidentelor rutiere, având în vedere lipsa unei legislații interne, conform legislației UE este necesară o investigare a accidentelor rutiere cel puțin pentru ultimii 3 ani pentru stabilirea problemelor aferente infrastructurii în acest punct negru. Prin urmare, investigarea unui sector de concentrare a accidentelor rutiere se finalizează cu un raport cu detalii a cauzelor ce provoacă accidentele și propuneri de măsuri de îmbunătățire pe termen scurt, mediu și lung. Un asemenea raport poate și trebuie să servească ca temei pentru eventuale proiectări de reabilitare, iar de aici și întrebările: 1) Are ASD elaborate rapoarte de investigare acestor 2 sectoare, stabilite de concentrare a accidentelor rutiere? 2) Dacă da, de ce acestea nu sunt parte a ofertei? 3) În ce bază și sub ce raționament a fost stabilită necesitate investigațiilor solicitate în ofertă (geodezice, geologice, etc)? Sunt acestea cauze a accidentelor rutiere pe locațiile stabilite? De asemenea, în temeiul primei întrebări, consider că: 1) ASD trebuie să anuleze aceste achiziții, din motivul lipsei unei investigații a accidentelor rutiere pe sectoarele stabilite pentru ultimii 5 ani, cel puțin, în baza definiției din RCR; 2) Această investigație (raportul de investigație) trebuie să stabilească erorile și cauzele care au adus la faptul că sectoarele sunt de concentrare a accidentelor rutiere, să stabilească factorii (om - vehicul - drum), iar ulterior să vină cu argumentări pe termen scurt, mediu și lung asupra măsurilor necesare de îmbunătățire, care vor sta la baza eventualei proiectări. 3) În lipsa unei astfel de analize, consider această achiziție neîntemeiată.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.