Achiziţie publică
21108910
Ouă de prepeliță
1
Perioada de actualizare
de la 23.10.2023 13:28
până la 02.11.2023 12:00
până la 02.11.2023 12:00
2
Propunerea ofertelor
de la 02.11.2023 12:00
până la 14.11.2023 08:30
până la 14.11.2023 08:30
3
Licitaţie
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut
Activ
Valoarea estimată fără TVA
15 315 MDL
Perioada clarificărilor:
23 oct 2023, 13:28 - 2 nov 2023, 12:00
Perioada de depunere a ofertelor:
2 nov 2023, 12:00 - 14 nov 2023, 8:30
Începutul licitației:
nu va fi folosită
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Ouă proaspete, fără miros sau gust străin, coaja nevătămată, curată, inscripționare lizibilă. 1 dată pe săptămână produs direct de la producător
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 7300, MOLDOVA, Cantemir, or.Cantemir, str. Trandafirilor 2
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
23 oct 2023, 13:12
Data ultimilor modificări
23 oct 2023, 13:28
Valoarea estimată (fără TVA)
15 315 MDL
Achizitii.md ID
21108910
MTender ID
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD 7300, MOLDOVA, Cantemir, or.Cantemir, str. Trandafirilor 2
Durata contractului
1 ian 2024 08:00 - 29 iun 2024 08:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Cantitatea: 5100.0
Unități de măsură: Bucata
Setările abonării sunt salvate.
Rețineți, puteți întotdeauna să vă întoarceți în secțiunea Abonări și să faceți modificări în frecvența primirii scrisorilor, să ștergeți sau să adăugați categorii și cumpărători.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documentele procedurii de achiziție
anunț de participare.signed.pdf
anunț de participare.signed.pdf
Documentele la ofertă
-
23.10.23 13:28
Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.
Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:
1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.
2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.
3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.
Calificarea participanţilor
№
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:
SRL Nobil Prest
Preţul ofertei:
7 565 MDL
Statut:
în aşteptare
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări
Document semnat cu succes
OK