Statut Achiziţia nu a avut loc
Valoarea estimată fără TVA 1 405 013 MDL
Perioada clarificărilor: 20 oct 2023, 14:28 - 5 nov 2023, 15:30
Perioada de depunere a ofertelor: 5 nov 2023, 15:30 - 13 nov 2023, 15:30
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Conform Temelor de proiectare
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Bucuriei 12a
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Natalia Turcan
Telefonul de contact
79854555
E-mail
Datele achizitiei
Data publicării
20 oct 2023, 14:24
Data ultimilor modificări
13 nov 2023, 15:30
Valoarea estimată (fără TVA)
1 405 013 MDL
Achizitii.md ID
21108087
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Bucuriei 12a
Durata contractului
10 nov 2023 14:27 - 30 dec 2024 14:27
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de proiectare cu privire la elaborarea măsurilor de sporire a siguranței circulației rutiere pe sectoarele de drum: R32 M3 - Vulcănești - Cahul – Taraclia, km 31,260 - intersecție cu drumul local L 664 și R2 Chișinău-Bender-Tiraspol-M5, km 38,100 - 39,100 definitivate ,,Puncte negre”. CPV: 71300000-1 - Servicii de inginerie
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Unitate
Documentele procedurii de achiziție
pir centralizator.pdf pir centralizator.pdf
Documentele la ofertă
-
20.10.23 14:28
tema si pir vizat r32.pdf tema si pir vizat r32.pdf
Documentele la ofertă
-
20.10.23 14:28
tema si pir vizat r2.pdf tema si pir vizat r2.pdf
Documentele la ofertă
-
20.10.23 14:28
anunț de participare pn r32 r2.docx
Documentele la ofertă
-
20.10.23 14:56
dl proiectari i.docx
Documentele la ofertă
-
20.10.23 14:56
duae p pn r32 r2.doc
Documentele la ofertă
-
20.10.23 14:56
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Lucrări de proiectare cu privire la elaborarea măsurilor de sporire a siguranței circulației rutiere pe sectoarele de drum: R32 M3 - Vulcănești - Cahul – Taraclia, km 31,260 - intersecție cu drumul local L 664 și R2 Chișinău-Bender-Tiraspol-M5, km 38,100 - 39,100 definitivate ,,Puncte negre”.
Data:
20 oct 2023, 21:00
Subiectul întrebării:
Investigarea sectorului de concentrare a accidentelor rutiere
Întrebare:
Pentru inițierea proiectării cu privire la elaborarea măsurilor de sporire a siguranței circulației rutiere pentru îmbunătățirea siguranței unui sector de concentrare a accidentelor rutiere, având în vedere lipsa unei legislații interne, conform legislației UE este necesară o investigare a accidentelor rutiere cel puțin pentru ultimii 3 ani pentru stabilirea problemelor aferente infrastructurii în acest punct negru. Prin urmare, investigarea unui sector de concentrare a accidentelor rutiere se finalizează cu un raport cu detalii a cauzelor ce provoacă accidentele și propuneri de măsuri de îmbunătățire pe termen scurt, mediu și lung. Un asemenea raport poate și trebuie să servească ca temei pentru eventuale proiectări de reabilitare, iar de aici și întrebările: 1) Are ASD elaborate rapoarte de investigare acestor 2 sectoare, stabilite de concentrare a accidentelor rutiere? 2) Dacă da, de ce acestea nu sunt parte a ofertei? 3) În ce bază și sub ce raționament a fost stabilită necesitate investigațiilor solicitate în ofertă (geodezice, geologice, etc)? Sunt acestea cauze a accidentelor rutiere pe locațiile stabilite?
Răspuns (26 oct 2023, 14:37):
Scopul elaborării proiectului de execuție, inclusiv și ulterioara implementare a acestuia, este de sporire a siguranței circulației rutiere pentru îmbunătățirea siguranței unor sectoare de concentrare a accidentelor rutiere, definitivate ,,puncte negre” conform legislației naționale, în baza definiției din RCR. Astfel, investigațiile accidentelor rutiere pe sectoarele stabilite pentru ultimii 5 ani (sau cel puțin 3 ani) sunt înregistrate (timpul producerii, cauzele, schema de producere a accidentului, prejudicii, etc.), drept urmare, definitivate ,,puncte negre” de către Inspectoratul General al Poliție (IGP), respectiv datelor colectate (ce conțin și date cu caracter personal), vor fi solicitate de către Prestator, după încheierea contractului. Referitor la investigația accidentelor rutiere pe sectoarele stabilite și întocmirea raportul de investigație menționat de Dvs., care va stabili erorile și cauzele care au condus la producerea și concentrarea accidentelor rutiere pe sectorul nominalizat, va fi elaborat de către Prestator în cadrul elaborării proiectului de execuție, cu utilizarea datelor de la IGP (după încheierea contractului Prestatorul va obține materialele menționate), în scopul întocmirii raportului de investigație, care va sta la baza soluțiilor de proiect (mențiuni indicate și în tema de proiectare). Mai mult, Prestatorul în cadrul etapei de analiză tehnico-economică, va identifica, studia și propune minim 2 scenarii/ opțiuni tehnico-economice diferite, fundamentând și recomandând, justificat și documentat, scenariul/opțiunea tehnico-economică optimă pentru realizarea obiectivului de investiții (desigur cu realizarea scopului de bază sus menționat a acestui proiect de excuție) . Necesitate investigațiilor solicitate în ofertă (geodezice, geologice, etc), sunt necesare pentru elaborarea proiectului de execuție (conținutul-cadru a documentației de proiect pentru construcții), fără de care nu se poate realiza un proiect de execuție, precum și nici adoptarea unei/unor soluții tehnice.
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări