Achiziţie publică
21106886
Lotul nr. 8 –Agende
1
Perioada de actualizare
de la 17.10.2023 16:15
până la 19.10.2023 11:00
până la 19.10.2023 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la 19.10.2023 11:00
până la 24.10.2023 13:00
până la 24.10.2023 13:00
3
Licitaţie
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut
Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA
5 000 MDL
Perioada clarificărilor:
17 oct 2023, 16:15 - 19 oct 2023, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor:
19 oct 2023, 11:00 - 24 oct 2023, 13:00
Începutul licitației:
nu va fi folosită
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Agende datate personalizate 2024
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2024, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Str. Andrei Doga, 24/1
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
17 oct 2023, 15:57
Data ultimilor modificări
17 oct 2023, 16:15
Valoarea estimată (fără TVA)
5 000 MDL
Achizitii.md ID
21106886
MTender ID
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2024, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Str. Andrei Doga, 24/1
Durata contractului
30 oct 2023 15:59 - 30 dec 2023 16:14
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Cantitatea: 30.0
Unități de măsură: Bucata
Setările abonării sunt salvate.
Rețineți, puteți întotdeauna să vă întoarceți în secțiunea Abonări și să faceți modificări în frecvența primirii scrisorilor, să ștergeți sau să adăugați categorii și cumpărători.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documentele procedurii de achiziție
anunţ simplificat_rechizite 2023.signed.pdf
anunţ simplificat_rechizite 2023.signed.pdf
tenderNotice
-
17.10.23 16:15
Documentele lotului
Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.
Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:
1) Descalificați participanții ai căror prețuri sunt mai mici decît oferta învingătorului și indicați motivul descalificării.
2) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.
3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.
Calificarea participanţilor
№
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:
Birovits SRL
Preţul ofertei:
2 016 MDL
Statut:
Învingător
Prin prezenta, Agenția de Stat pentru Proprietatea Intelectuală (AGEPI) Vă mulțumește pentru participarea la concursul de valoare mică privind achiziționarea Rechizitelor de birou, Cod CPV 30192000-1, conform necesităţilor AGEPI pentru perioada bugetară 2023.
Până la termenul limită – data 24.10.2023, ora 13:00, au fost depuse oferte de către 4 (patru) operatori economici cu următoarele sume pe loturi:
Loturi Valoare planificată, lei fără TVA „CRAFTI BUSINESS” SRL „CASA MOROSAN” SRL ”RĂDOP-OPT” SRL „BIROVITS” SRL
Lot 1, capse, capsator, agrafe, radiere etc. 2750,00 1394,85 1681,50 1767,00 1781,50
Lot 2, caiete , folii, hârtie pentru notițe, indexuri etc. 6500,00 4638,10 5255,29 5102,05 4965,00
Lot 3, cerneala, clei corector, creion simplu etc. 2000,00 1114,25 1317,60 1390,95 1023,20
Lot 4, cablu, mape 23310,00 23211,85 17777,75 19219,70
Lot 5, marcher 1300,00 996,90 1236,95 1018,40
Lot 6, pix 2750,00 1236,10 1107,52 1774,00 1293,00
Lot 7, scotch, SD, DVD, baterii 3050,00 2532,10
Lot 8, agende 5000,00 2016,00
Total, lei fără TVA 46660,00
În temeiul pct. 42 din Regulamentul cu privire la achizițiile publice de valoare mică, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 870/2022, urmare examinării și evaluării ofertelor prezentate s-au constatat următoarele:
Ofertele prezentate de către toți operatorii economici pentru loturile 1-8 corespund cerințelor de calificare și specificațiilor tehnice, propunerile financiare se încadrează în valoarea estimată a achiziției pentru fiecare lot în parte. Toate documentele solicitate au fost prezentate. Mostrele prezentate corespund specificațiilor tehnice solicitate.
În temeiul pct. 41 din Regulamentul cu privire la achizițiile publice de valoare mică, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 870/2022, Grupul de lucru în domeniul achizițiilor public în cadrul AGEPI a decis atribuirea contractelor de achiziție publică de valoare mică privind achiziționarea Rechizitelor de birou (MTender ID ocds-b3wdp1-MD-1697547433167 din 17.10.2023), conform loturilor, următorilor operatori economici:
1) „CRAFTI BUSINESS” SRL pentru loturile nr. 1 și 2 cu suma totală în valoare de 6032,95 lei fără TVA /7239,54 lei cu TVA.
2) „BIROVITS” SRL pentru loturile nr. 3 și 8 cu suma totală în valoare de 3039,20 lei fără TVA/ 3647,04 lei cu TVA.
3) „RĂDOP-OPT” SRL pentru lotul nr. 4 cu suma în valoare de 17777,75 lei fără TVA/21333,30 lei cu TVA.
4) „CASA MOROȘAN” SRL pentru loturile nr. 5, 6, 7 cu suma totală în valoare de 4636,52 lei fără TVA/5563,82 lei cu TVA.
20.11.23 15:50
Motivul: Prin prezenta, Agenția de Stat pentru Proprietatea Intelectuală (AGEPI) Vă mulțumește pentru participarea la concursul de valoare mică privind achiziționarea Rechizitelor de birou, Cod CPV 30192000-1, conform necesităţilor AGEPI pentru perioada bugetară 2023.
Până la termenul limită – data 24.10.2023, ora 13:00, au fost depuse oferte de către 4 (patru) operatori economici cu următoarele sume pe loturi:
Loturi Valoare planificată, lei fără TVA „CRAFTI BUSINESS” SRL „CASA MOROSAN” SRL ”RĂDOP-OPT” SRL „BIROVITS” SRL
Lot 1, capse, capsator, agrafe, radiere etc. 2750,00 1394,85 1681,50 1767,00 1781,50
Lot 2, caiete , folii, hârtie pentru notițe, indexuri etc. 6500,00 4638,10 5255,29 5102,05 4965,00
Lot 3, cerneala, clei corector, creion simplu etc. 2000,00 1114,25 1317,60 1390,95 1023,20
Lot 4, cablu, mape 23310,00 23211,85 17777,75 19219,70
Lot 5, marcher 1300,00 996,90 1236,95 1018,40
Lot 6, pix 2750,00 1236,10 1107,52 1774,00 1293,00
Lot 7, scotch, SD, DVD, baterii 3050,00 2532,10
Lot 8, agende 5000,00 2016,00
Total, lei fără TVA 46660,00
În temeiul pct. 42 din Regulamentul cu privire la achizițiile publice de valoare mică, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 870/2022, urmare examinării și evaluării ofertelor prezentate s-au constatat următoarele:
Ofertele prezentate de către toți operatorii economici pentru loturile 1-8 corespund cerințelor de calificare și specificațiilor tehnice, propunerile financiare se încadrează în valoarea estimată a achiziției pentru fiecare lot în parte. Toate documentele solicitate au fost prezentate. Mostrele prezentate corespund specificațiilor tehnice solicitate.
În temeiul pct. 41 din Regulamentul cu privire la achizițiile publice de valoare mică, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 870/2022, Grupul de lucru în domeniul achizițiilor public în cadrul AGEPI a decis atribuirea contractelor de achiziție publică de valoare mică privind achiziționarea Rechizitelor de birou (MTender ID ocds-b3wdp1-MD-1697547433167 din 17.10.2023), conform loturilor, următorilor operatori economici:
1) „CRAFTI BUSINESS” SRL pentru loturile nr. 1 și 2 cu suma totală în valoare de 6032,95 lei fără TVA /7239,54 lei cu TVA.
2) „BIROVITS” SRL pentru loturile nr. 3 și 8 cu suma totală în valoare de 3039,20 lei fără TVA/ 3647,04 lei cu TVA.
3) „RĂDOP-OPT” SRL pentru lotul nr. 4 cu suma în valoare de 17777,75 lei fără TVA/21333,30 lei cu TVA.
4) „CASA MOROȘAN” SRL pentru loturile nr. 5, 6, 7 cu suma totală în valoare de 4636,52 lei fără TVA/5563,82 lei cu TVA.
Documentele de calificare
decizie atribuire nr. 48 20.11.2023 rechizite de birou.pdf
decizie atribuire nr. 48 20.11.2023 rechizite de birou.pdf
ID: 11300e89-9bd3-483f-84ce-58976f856c63
Raport de evaluare
20.11.23 15:50
scr. instiintare_20.11.2023 rechizite birou.signed.pdf
scr. instiintare_20.11.2023 rechizite birou.signed.pdf
ID: 5b18cdb1-2ca0-4404-b2ad-b8a1d5878506
Anunț de atribuire
20.11.23 15:50
Documentele depuse cu oferta
certificat de inregistrare.semnat.pdf
certificat de inregistrare.semnat.pdf
ID: 94759325-9665-4a18-bf6d-b2b8709a0bb2
Documente de eligibilitate
Data încărcării:
24.10.23 11:11
Data deschiderii:
24.10.23 13:00
extras din registrul de stat.semnat.pdf
extras din registrul de stat.semnat.pdf
ID: ca1f0086-6dde-4dca-a4c0-f56fdc2b24fd
Documente de eligibilitate
Data încărcării:
24.10.23 11:14
Data deschiderii:
24.10.23 13:00
certificat privind lipsa sau existenta restantelor fata de bugetul public national scan.semnat.pdf
certificat privind lipsa sau existenta restantelor fata de bugetul public national scan.semnat.pdf
ID: 1505c32a-b7d5-425f-9f6b-01f2c0f89ebf
Documente de calificare
Data încărcării:
24.10.23 11:12
Data deschiderii:
24.10.23 15:13
Documente de calificare
Data încărcării:
24.10.23 11:11
Data deschiderii:
24.10.23 15:13
declaratie de eligibilitate(anexa2).semnat.pdf
declaratie de eligibilitate(anexa2).semnat.pdf
ID: 653809e0-97bd-47d9-a413-664b475fe64b
Documente de calificare
Data încărcării:
24.10.23 11:13
Data deschiderii:
24.10.23 15:13
certificat privind existenta conturilor curente.semnat.pdf
certificat privind existenta conturilor curente.semnat.pdf
ID: a75339ac-492c-4c90-a8ed-624540730d2b
Documente de calificare
Data încărcării:
24.10.23 11:12
Data deschiderii:
24.10.23 15:13
Propunere financiară
Data încărcării:
24.10.23 11:11
Data deschiderii:
24.10.23 15:13
Documente de calificare
Data încărcării:
24.10.23 11:13
Data deschiderii:
24.10.23 15:13
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări
Document semnat cu succes
OK