1
Perioada de actualizare
de la 17.10.2023 16:15
până la 19.10.2023 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la 19.10.2023 11:00
până la 24.10.2023 13:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 1 300 MDL
Perioada clarificărilor: 17 oct 2023, 16:15 - 19 oct 2023, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor: 19 oct 2023, 11:00 - 24 oct 2023, 13:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Marker text (set 5 culori)
Marker text (albastru)
Marker text (galben)
Marker text (oranj)
Marker permanent (albastru)
Marker permanent (negru)
Marker permanent (verde)
Marker permanent (roșu)
Marker p/u CD
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2024, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Str. Andrei Doga, 24/1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Vadim Ursu
Telefonul de contact
022188688
Datele achizitiei
Data publicării
17 oct 2023, 15:57
Data ultimilor modificări
17 oct 2023, 16:15
Valoarea estimată (fără TVA)
1 300 MDL
Achizitii.md ID
21106886
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2024, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Str. Andrei Doga, 24/1
Durata contractului
30 oct 2023 15:59 - 30 dec 2023 16:14
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Rechizite de birou CPV: 30192000-1 - Accesorii de birou
Cantitatea: 134.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
Documentele lotului

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Descalificați participanții ai căror prețuri sunt mai mici decît oferta învingătorului și indicați motivul descalificării.

2) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Casa Morosan

Preţul ofertei: 996,90 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Prin prezenta, Agenția de Stat pentru Proprietatea Intelectuală (AGEPI) Vă mulțumește pentru participarea la concursul de valoare mică privind achiziționarea Rechizitelor de birou, Cod CPV 30192000-1, conform necesităţilor AGEPI pentru perioada bugetară 2023. Până la termenul limită – data 24.10.2023, ora 13:00, au fost depuse oferte de către 4 (patru) operatori economici cu următoarele sume pe loturi: Loturi Valoare planificată, lei fără TVA „CRAFTI BUSINESS” SRL „CASA MOROSAN” SRL ”RĂDOP-OPT” SRL „BIROVITS” SRL Lot 1, capse, capsator, agrafe, radiere etc. 2750,00 1394,85 1681,50 1767,00 1781,50 Lot 2, caiete , folii, hârtie pentru notițe, indexuri etc. 6500,00 4638,10 5255,29 5102,05 4965,00 Lot 3, cerneala, clei corector, creion simplu etc. 2000,00 1114,25 1317,60 1390,95 1023,20 Lot 4, cablu, mape 23310,00 23211,85 17777,75 19219,70 Lot 5, marcher 1300,00 996,90 1236,95 1018,40 Lot 6, pix 2750,00 1236,10 1107,52 1774,00 1293,00 Lot 7, scotch, SD, DVD, baterii 3050,00 2532,10 Lot 8, agende 5000,00 2016,00 Total, lei fără TVA 46660,00 În temeiul pct. 42 din Regulamentul cu privire la achizițiile publice de valoare mică, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 870/2022, urmare examinării și evaluării ofertelor prezentate s-au constatat următoarele: Ofertele prezentate de către toți operatorii economici pentru loturile 1-8 corespund cerințelor de calificare și specificațiilor tehnice, propunerile financiare se încadrează în valoarea estimată a achiziției pentru fiecare lot în parte. Toate documentele solicitate au fost prezentate. Mostrele prezentate corespund specificațiilor tehnice solicitate. În temeiul pct. 41 din Regulamentul cu privire la achizițiile publice de valoare mică, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 870/2022, Grupul de lucru în domeniul achizițiilor public în cadrul AGEPI a decis atribuirea contractelor de achiziție publică de valoare mică privind achiziționarea Rechizitelor de birou (MTender ID ocds-b3wdp1-MD-1697547433167 din 17.10.2023), conform loturilor, următorilor operatori economici: 1) „CRAFTI BUSINESS” SRL pentru loturile nr. 1 și 2 cu suma totală în valoare de 6032,95 lei fără TVA /7239,54 lei cu TVA. 2) „BIROVITS” SRL pentru loturile nr. 3 și 8 cu suma totală în valoare de 3039,20 lei fără TVA/ 3647,04 lei cu TVA. 3) „RĂDOP-OPT” SRL pentru lotul nr. 4 cu suma în valoare de 17777,75 lei fără TVA/21333,30 lei cu TVA. 4) „CASA MOROȘAN” SRL pentru loturile nr. 5, 6, 7 cu suma totală în valoare de 4636,52 lei fără TVA/5563,82 lei cu TVA.
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Birovits SRL

Preţul ofertei: 1 018,40 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

RADOP-OPT SRL

Preţul ofertei: 1 236,95 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări