Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21106874
1
Perioada de actualizare
de la
18.10.2023 10:00
până la 29.10.2023 15:44
până la 29.10.2023 15:44
2
Propunerea ofertelor
de la
29.10.2023 15:44
până la 01.11.2023 16:44
până la 01.11.2023 16:44
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 
 860 800 MDL
Perioada clarificărilor:
18 oct 2023, 10:00 - 29 oct 2023, 15:44
Perioada de depunere a ofertelor:
29 oct 2023, 15:44 - 1 nov 2023, 16:44
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
,,Reparația capitală a acoperișului la blocul alimentar IMSP SR Fălești”
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
5901, MOLDOVA, Făleşti, or.Făleşti, Stefan cel Mare 36
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
18 oct 2023, 10:00
Data ultimilor modificări
27 oct 2023, 16:44
Achizitii.md ID
21106874
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 1 - ,,Reparația capitală a acoperișului la blocul alimentar IMSP SR Fălești”
Buget: 860800.0 MDL
Activ
Documentele procedurii de achiziție
4. caiet de sarcini modificat.docx
Istoricul documentului
- 
4. caiet de sarcini modificat.docx
ID: f4b3f680-c522-426f-870d-5be27f8ca549 Specificaţie tehnică 
- 
4. caiet de sarcini.docx
ID: f4b3f680-c522-426f-870d-5be27f8ca549 Specificaţie tehnică 
Specificaţie tehnică
-
27.10.23 16:44
Data:
26 oct 2023, 11:36
Subiectul întrebării:
Documentația standart
Întrebare:
Bună ziua! Stimată AC, concretizați vă rog, ce licitați într-un final, lucrări sau bunuri și servicii??? În anunț solicitați Anexele 1 și 2 conform DS bunuri/ servicii, pe platformă ați încărcat Documentația Standart pentru lucrări. Din cite cunosc, Contractul si anexele lui se completeaza doar de Beneficiar, pentru ce ne impuneți să vă prezentăm anexele 1 și 2 la etapa de ofertare???
Răspuns (26 oct 2023, 15:25):
Bună ziua. La Propunerea tehnică (Anexa nr.1) din contractul model, prezentați -devizele locale (formularele nr. 3,5,7) 
 La propunerea financiară este oferta dumneavoastră. Sunt două cifre: suma fără TVA și cu TVA, nu este nimic complicat.
Mulțumesc
Data:
26 oct 2023, 11:41
Subiectul întrebării:
Anunț de participare
Întrebare:
Încă o neclaritate, pentru ce mai solicitați Declaratie pe propria raspundere priviind neincadrarea in situațiile ce determina excluderea de la procedură daca în DUAE declarăm un capitol întreg că suntem capabili și transparenți???? Excludeți cerința. Comprimați și voi un pic lista de solicitări la fel cum a făcut-o o lege întreagă!
Răspuns (26 oct 2023, 15:40):
DECLARAŢIE 
privind conduita etică și neimplicarea în practici frauduloase și de corupere
 privind conduita etică și neimplicarea în practici frauduloase și de corupere Data: ***** Numărul procedurii: ***** Către: IMSP ,,Spitalul raional Faleşti «, or.Făleşti, Stefan cel Mare 36 Subsemnatul, *** reprezentant împuternicit al ****. în calitate de ofertant/ofertant asociat, confirm prin prezenta că: 
1. Nici unul dintre angajaţii, companionii, agenţii, acţionarii, consultanţii, partenerii noştri sau rudele sau asociaţi ai lor nu este în relaţii care ar fi putut considerate ca un conflict de interese.
 2. În cazul în care vom afla despre faptul unui conflict potenţial, vom raporta imediat informaţia respectivă către autoritatea contractantă. 
3. Nici unul dintre angajaţii, companionii, agenţii, acţionarii, consultanţii, partenerii noştri sau rudele sau asociaţii ai lor nu a fost angajat în practici de corupere, escrocherie, complotare, constrîngere sau alte practici anticoncurenţiale în procesul pregătirii ofertei din cadrul prezentei licitaţii, conform prevederilor din documentele de atribuire, punctul IPO10. 
4. În legătură cu procedura respectivă de achiziție şi cu orice contract care, eventual, ne va fi adjudecat ca rezultat al acesteia, nu au fost, nici nu vor fi efectuate nici un fel de plăţi către angajaţii, companionii, agenţii, acţionarii, consultanţii, partenerii noştri sau rudele lor, care sînt implicaţi în achiziţia publică, implementarea contractului şi aprobarea plăţilor contractuale în numele autorităţii contractante.
Ca să vă fie mai ușor!
Succese!
Data:
26 oct 2023, 21:02
Subiectul întrebării:
Norma
Întrebare:
Indicati normele la sarpanta ( daca nu detineti lemnul)
Răspuns (27 oct 2023, 10:59):
8	CE27A
	Sarpante pe scaune de lemn la acoperisuri cu 1-4 pante, cu contur regulat, executate pe suprafete peste 25 mp, inclusiv fieraria de ancorare si prindere, pentru incarcari climatice normale, la acoperisuri usoare executate  din lemn ecarisat. Acoperis sarpant in 4 pante.
	m2	
	71240100107001	Dulgher	h-om	0,9000
	9310060019920	Muncitor deservire CM	h-om	0,2500
	2010212913420	Grinzi de rasinoase	m3	0,0120
	2010102904340	Dulapi de rasinoase	m3	0,0090
	2010102906900	Rigle de rasinoase	m3	0,0060
	2010102900900	Lemn rotund de rasinoase	m3	0,0020
	2873145887000	Cuie cu cap conic tip A pentru constructii	kg	0,1500
	2875276311528	Scoabe din otel pentru constructii	kg	0,0500
	2874115850000	Buloane  M 20	buc	3,5000
	2874115840601	Piulita  M20	buc	3,5000
	2874125881229	Saiba plata  M 20	kg	0,1400
	2874115802561	Surub  M 12	buc	5,0000
	2874115840479	Piulita M12	buc	5,0000
	2874125881265	Saibe uzuale plate M 12	kg	0,1600
	2952160007200	Utilaj de ridicat pentru lucrari de finisaj	h-ut	0,0300
Data:
27 oct 2023, 13:55
Subiectul întrebării:
Forma 5
Întrebare:
Stimata autoritate contractanta  atasati pe platforma forma 5  a devizului
Răspuns (27 oct 2023, 16:44):
A fost încărcat Forma 5
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK