1
Perioada de actualizare
de la 17.10.2023 13:08
până la 01.11.2023 13:30
2
Propunerea ofertelor
de la 01.11.2023 13:30
până la 22.11.2023 13:30
3
Licitaţie
23.11.2023 14:00
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 4 640 000 MDL
Perioada clarificărilor: 17 oct 2023, 13:08 - 1 nov 2023, 13:30
Perioada de depunere a ofertelor: 1 nov 2023, 13:30 - 22 nov 2023, 13:30
Începutul licitației: 23 nov 2023, 14:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Conform specificațiilor tehnice menționate în Anexa nr. 1
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2059, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Petricani 19
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Hristina Luchianciuc
Telefonul de contact
022259610
Datele achizitiei
Data publicării
17 oct 2023, 12:57
Data ultimilor modificări
19 oct 2023, 16:00
Valoarea estimată (fără TVA)
4 640 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
46 400 MDL
Achizitii.md ID
21106852
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2059, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Petricani 19
Durata contractului
15 dec 2023 13:06 - 31 dec 2023 13:06
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Dispozitiv pentru verificarea operativă a autenticității documentelor de călătorie pentru controlul de frontieră pentru linia 1 CPV: 30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Cantitatea: 40.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
anunț de participare.pdf anunț de participare.pdf
Documentele la ofertă
-
17.10.23 13:08
anexa nr. 1 nou.pdf anexa nr. 1 nou.pdf
Documentele la ofertă
-
17.10.23 13:08
declaratie_ro.doc
Documentele la ofertă
-
17.10.23 13:08
duae_ro_actualizat.doc
Documentele la ofertă
-
17.10.23 13:08

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Regula Baltija

Preţul ofertei: 298 000 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Corespunde cerințelor solicitate de către autoritatea contractantă
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Dispozitiv pentru verificarea operativă a autenticității documentelor de călătorie pentru controlul de frontieră pentru linia 1
Data:
19 oct 2023, 16:00
Subiectul întrebării:
Clarificare
Întrebare:
Buna ziua, ați putea sa clarificați următoarele: 1. Dispozitivele solicitate identifica documentele de călătorie si confirma ca acestea sunt autentice fără a crea un fișier? Sau dispozitivele crează un fișier cu datele scanate care este expediat în alt sistem? Care ar fi acest sistem, care este tipul fișierului. 2. Lumina solicitată de tip UV, IR si Verde este utilizata doar pentru citirea documentelor? 3. Lumina alba este folosită pentru poza persoanei? Am aprecia daca ați putea descrie procesul de utilizare a dispozitivului, noi credem ca acesta are loc în felul următor: Se apropie persoana amplasează pașaportul/document intern pe scaner, dispozitivul citește datele de pe pașaport în lumina UV, IR, Verde validează autenticitatea. Este creat un fișier cu date care pleca undeva da/nu? Este efectuată o poza persoanei care verifica corespunderea cu cea din pașaport da/nu? Alte detalii daca sunt. Va mulțumesc.
Răspuns (20 oct 2023, 11:47):
Bună ziua. - Conform caietului de sarcini, se solicită echiparea dispozitivului cu un monitor de min. 10 inchi, care de fapt poate fi o tabletă sau alt dispozitiv de vizualizare prin flux video a documentului de călătorie sub diferite spectre de lumină, inclusiv cu posibilitate de mărire digitală. Ce ține de salvare date/imagini în fișier/e – opțional. - Toate spectrele (sursele) de lumină sunt utilizate la verificarea autenticității documentelor de călătorie (elementele de protecție) - Conform caietul de sarcini se solicită un echipament dotat cu diferite surse de lumină și un dispozitiv de vizualizare (monitor/tabletă/alte), inclusiv cu un mecanism comod (poate fi mecanic prin butoane sau software prin touchscreen) de administrare (de comandă) a surselor de lumină, video și mărire.
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări