1
Perioada de actualizare
de la 16.10.2023 15:10
până la 25.10.2023 10:36
2
Propunerea ofertelor
de la 25.10.2023 10:36
până la 29.10.2023 13:36
3
Licitaţie
30.10.2023 08:00
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 90 541,67 MDL
Perioada clarificărilor: 16 oct 2023, 15:10 - 25 oct 2023, 10:36
Perioada de depunere a ofertelor: 25 oct 2023, 10:36 - 29 oct 2023, 13:36
Începutul licitației: 30 oct 2023, 8:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Agendă personalizată formatul (210 mm x 275 mm)
Copertă:
• Buretată, acoperită cu material imitație piele de calitate, cusută pe perimetru;
•Culoarea copertei: gri;
•Biguirea copertei pentru o deschidere ușoară.
• Imprimare cu timbru sec (dimensiunile 20 mm*80 mm) a logo-ului „Parlamentul Republicii Moldova”, poziționată pe centru;
Blocul agendei:
• Hârtie albă de calitate, 80 gr/m², liniată gri
• Foi 130; Cromatica 1+1
• Semn de carte lipit de nuanța copertei.
• Aspect pagini - pagina 1: logoul PRM, date personale (nume, nr de tel., adresa, e-mail); bloc informativ (calendarele anilor 2024 și 2025); paginile, partea de sus, logoul Parlamentul RM prezentat (de culoare gri pe centru); delimitare (partea de sus și jos) prin linie evidențiată de culoare gri accentuat;
Unirea blocului cu coperta: forzaț alb 150 gr/m².
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2073, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare si Sfint nr.105
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Valentina Ursu
Telefonul de contact
0(22)820221
Datele achizitiei
Data publicării
16 oct 2023, 14:55
Data ultimilor modificări
18 oct 2023, 10:07
Valoarea estimată (fără TVA)
90 541,67 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
905,42 MDL
Achizitii.md ID
21106379
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2073, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare si Sfint nr.105
Durata contractului
1 nov 2023 02:00 - 31 dec 2023 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Agendă CPV: 30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Cantitatea: 410.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae.docx
Documentele la ofertă
-
16.10.23 15:10
documentaţia standard.docx
Documentele la ofertă
-
16.10.23 15:10
anunț de participare.docx
tenderNotice
-
16.10.23 15:10

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Balacron

Preţul ofertei: 90 200 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Oferta corespunde cerințelor solicitate.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări