1
Perioada de actualizare
de la 11.10.2023 14:46
până la 30.10.2023 09:00
2
Propunerea ofertelor
de la 30.10.2023 09:00
până la 20.11.2023 09:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 3 510 000 MDL
Perioada clarificărilor: 11 oct 2023, 14:46 - 30 oct 2023, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 30 oct 2023, 9:00 - 20 nov 2023, 9:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Conform caietului de sarcini anexat la Anunțul de participare
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. N. Testemiteanu 29
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Aliona Grigoras
Telefonul de contact
022403697
Datele achizitiei
Data publicării
11 oct 2023, 14:20
Data ultimilor modificări
19 oct 2023, 14:06
Valoarea estimată (fără TVA)
3 510 000 MDL
Achizitii.md ID
21101106
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. N. Testemiteanu 29
Durata contractului
1 ian 2024 14:45 - 30 dec 2024 14:45
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lot 1. Servicii de spălare, dezinfecție, uscare și călcare a inventarului moale (lenjerie, echipament de protecţie a personalului medical și alte articole) CPV: 98300000-6 - Servicii diverse
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae. .pdf duae. .pdf
Documentele la ofertă
-DUAE
11.10.23 14:46
duae. .doc
Documentele la ofertă
-DUAE
11.10.23 14:46
caiet de sarcini modificat.pdf caiet de sarcini modificat.pdf
Documentele la ofertă
-Caiet de sarcini modificat
19.10.23 14:06
anunt de participare modificat.pdf anunt de participare modificat.pdf
tenderNotice
-Anunt de participare modificat
19.10.23 14:06
caiet de sarcini modificat.docx
Documentele la ofertă
-Caiet de sarcini modificat
19.10.23 14:06
anuț de participare modificat.docx
tenderNotice
-Anunt de participare modificat
19.10.23 14:06
docuemtatia standard servicii modificat .docx
Documentele la ofertă
-Documentatia standard modificat
19.10.23 14:06
docuemtatia standard servicii modificat.pdf docuemtatia standard servicii modificat.pdf
Documentele la ofertă
-Documentatia standard modificat
19.10.23 14:06

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

DREAMGREEN

Preţul ofertei: 3 780 000 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Corespunde cerințelor solicitate prin documentele de licitație
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Lot 1. Servicii de spălare, dezinfecție, uscare și călcare a inventarului moale (lenjerie, echipament de protecţie a personalului medical și alte articole)
Data:
17 oct 2023, 13:01
Subiectul întrebării:
Echipamentul de protectie
Întrebare:
Care este cantitatea echipamentului de prоtесțiе а personalului medical ?
Răspuns (19 oct 2023, 11:47):
Bună ziua, conform Caietului de sarcini este indicată cantitatea totală de 270000 kg și cantitatea zilnică de 1000 kg. Nu poate fi stabilită o cantitate exactă pentru echipamentul de protecție, deoarece aceasta variază.
Lot 1. Servicii de spălare, dezinfecție, uscare și călcare a inventarului moale (lenjerie, echipament de protecţie a personalului medical și alte articole)
Data:
19 oct 2023, 10:40
Subiectul întrebării:
Echipamentul de protectie
Întrebare:
Care este cantitatea echipamentului de prоtесțiе а personalului medical ?
Răspuns (19 oct 2023, 11:48):
Bună ziua, conform Caietului de sarcini este indicată cantitatea totală de 270000 kg și cantitatea zilnică de 1000 kg. Nu poate fi stabilită o cantitate exactă pentru echipamentul de protecție, deoarece aceasta variază.
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări