1
Perioada de actualizare
de la 09.10.2023 15:45
până la 20.10.2023 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 20.10.2023 10:00
până la 26.10.2023 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 4 398 679 MDL
Perioada clarificărilor: 9 oct 2023, 15:45 - 20 oct 2023, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 20 oct 2023, 10:00 - 26 oct 2023, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Conform Temei de proiectare
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Bucuriei 12a
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Natalia Turcan
Telefonul de contact
79854555
E-mail
Datele achizitiei
Data publicării
9 oct 2023, 15:42
Data ultimilor modificări
13 oct 2023, 14:06
Valoarea estimată (fără TVA)
4 398 679 MDL
Achizitii.md ID
21099083
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Bucuriei 12a
Durata contractului
6 nov 2023 15:44 - 30 dec 2024 15:44
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de proiectare privind elaborarea proiectului de execuție pentru construcția drumului de acces de la podul ce traversează r. Nistru în regiunea localității Cosăuți, r. Soroca, către rețeaua de drumuri națională. CPV: 71300000-1 - Servicii de inginerie
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Unitate
Documentele procedurii de achiziție
dl proiectari (2).docx
Documentele la ofertă
-
9.10.23 15:45
tp acces cosauti .pdf tp acces cosauti .pdf
Documentele la ofertă
-
9.10.23 15:45
anunț de participare cosauti.docx
Documentele la ofertă
-
13.10.23 14:03
duae p cosauti.doc
Documentele la ofertă
-
13.10.23 14:06

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Universinj

Preţul ofertei: 4 926 091 MDL
Statut: În considerare
Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

"Injproiect" S.R.L.

Preţul ofertei: 5 322 400 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări