Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21098752
1
Perioada de actualizare
de la
11.10.2023 15:36
până la 16.10.2023 10:00
până la 16.10.2023 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la
16.10.2023 10:00
până la 24.10.2023 10:00
până la 24.10.2023 10:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
565 990 MDL
Perioada clarificărilor:
11 oct 2023, 15:36 - 16 oct 2023, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor:
16 oct 2023, 10:00 - 24 oct 2023, 10:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Achiziționarea lucrărilor de reparație a acoperișului din membrane bituminoase a garajului din str.Bucuriei, nr.18A, mun.Chișinău
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Piața Marii Adunări Naționale, 1
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
11 oct 2023, 15:36
Data ultimilor modificări
12 oct 2023, 8:27
Achizitii.md ID
21098752
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Documentele procedurii de achiziție
Data:
12 oct 2023, 08:27
Subiectul întrebării:
PCT. 13 ordin privind dirgintele de santier
Întrebare:
Dvs nu puteti cere acest act atit timp cit nu sunt semnate niste relatii contractuale, solicitam excluderea acestui act care nu are nici o valoare....doar sa fie la numar in lista?
Răspuns (13 oct 2023, 09:24):
Ordinul privind angajarea dirigintelui de șantier nu se referă concret la procedura dată (obiectul dat).
Dacă ați executat lucrări de construcție, reparație anterior, reieșind din experiența similară care urmează să o prezentați conform p.8 și p.9 din tabel de la Anunțul de participare, compania numaidecât trebuie să aibă conform legislației diriginte de șantier angajat, atestat, care vă atestă dreptul la executarea lucrărilor.
Data:
13 oct 2023, 10:36
Subiectul întrebării:
Diriginte de santier
Întrebare:
Compania are mai multe obiecte in lucru, cu mai multi diriginti de santier, nu este logic a arata un ordin care nu tine de obiectul dvs, excludeti
Răspuns (16 oct 2023, 09:45):
Arătați că aveți un ordin de angajare a unui diriginte de șantier certificat în cadrul companiei D-voastră.
Data:
13 oct 2023, 11:27
Subiectul întrebării:
Garantia
Întrebare:
Garantia pentru lucrari poate fi de maxim 5 ani, conform legislatiei in vigoare. Conformati-va legii. Schimbati cerinta.
Răspuns (16 oct 2023, 09:59):
Modificările făcute la Legea calității și întrate în vigoare în octombrie 2022 , sunt în beneficiul autorității contractante în cazul unor discrepanțe între prevederile contractuale. Conform acestor modificări executorul lucrărilor trebuie să înlăture defecțiunile apărute în decurs de 5 ani de la recepția lucrărilor.
Lucrările care se vor executa la obiectul în cauză, sunt lucrări specifice compuse din executarea unei șape noi din mortar cu acoperirea ulterioară a acesteea cu 2 straturi de membrane bituminoase tip Bipoli pe bază de poliester. Luînd în calcul termenul de garanție a acestor membrane bituminoase care este de 10-15 ani, diminuarea riscului de irosire sau utilizare ineficientă a banilor publici, canalizarea agenților economici ofertanți spre o executare a lucrărilor calitativ cu specialiști calificați, s-a introdus termenul de garanție a lucrărilor post recepție de minim 7 ani, care va îndepărta necesitatea unor investiții suplimentare de bani publici pentru reparații sau orice alte intervenții după finalizarea lucrărilor.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK