Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21097808
1
Perioada de actualizare
de la
06.10.2023 16:08
până la 10.10.2023 12:00
până la 10.10.2023 12:00
2
Propunerea ofertelor
de la
10.10.2023 12:00
până la 13.10.2023 12:00
până la 13.10.2023 12:00
3
Licitaţie
16.10.2023 15:00
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
231 177,61 MDL
Perioada clarificărilor:
6 oct 2023, 16:08 - 10 oct 2023, 12:00
Perioada de depunere a ofertelor:
10 oct 2023, 12:00 - 13 oct 2023, 12:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Sistem interactiv tactil cu Android OPS, sistem videoconferințe cu camera focalizare automata și recunoaștere facial, sistem de automatizare complex pentru sălile de videoconferințe viitorul Centru „Nicolae Titulescu”(proiect DRRM) - repetat - conform documentației de atribuire.
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Alexe Mateevici 60
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
6 oct 2023, 16:08
Data ultimilor modificări
7 oct 2023, 8:47
Achizitii.md ID
21097808
MTender ID
CPV
30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Activ
Documentele procedurii de achiziție
cvm_anunț de participare_sistem interactiv, sistem de videoconferință, sistem de automatizare „nicolae titulescu” proiect drrm .docx.semnat.pdf
cvm_anunț de participare_sistem interactiv, sistem de videoconferință, sistem de automatizare „nicolae titulescu” proiect drrm .docx.semnat.pdf
Documentele la ofertă
Anunț de participare.
6.10.23 16:08
declaratie_ro beneficiarii efectivi(1).doc
Documentele la ofertă
Declarație privind beneficiarii efectivi.
6.10.23 16:08
an_2_870_md declaratie.docx
Documentele la ofertă
Anexa nr. 2 (declarație de eligibilitate).
6.10.23 16:08
Data:
7 oct 2023, 08:47
Subiectul întrebării:
Separarea pe loturi
Întrebare:
Buna ziua, va rugam sa separati pe loturi pozitiile care le solicitati, sau in felul urmator; sistemul interactiv un lot si sistemul de videoconferinta al doilea lot. Aceste sisteme sunt absolut diferite si nu au nimic comun. Ele nu pot fi solicitate ca un sistem unic deoarece au doua coduri nominclatoare diferite. Cel care ofera sistemul de videoconferinta poate integra sistemul oferit cu oarecare display sau monitor pentru asta ele nu trebuie sa fie puse intr-un lot unic. In cazul dat se favorizeaza un agent economic care va putea oferi acest sistem oferindul la un pret exagerat. Va rugam sa faceti separare pentru evitarea contestatiilor.
Va multumim pentru intelegere
Răspuns (9 oct 2023, 14:10):
Buna ziua, prin prezenta Vă comunicăm că autoritatea contractantă intenționează să achiziționeze un sistem integru, respectiv, divizarea loturilor nu este posibilă din aspecte tehnice. O zi reușită să aveti.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK