1
Perioada de actualizare
de la 06.10.2023 15:50
până la 18.10.2023 16:35
2
Propunerea ofertelor
de la 18.10.2023 16:35
până la 01.11.2023 16:35
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 50 250 MDL
Perioada clarificărilor: 6 oct 2023, 15:50 - 18 oct 2023, 16:35
Perioada de depunere a ofertelor: 18 oct 2023, 16:35 - 1 nov 2023, 16:35
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Servicii de deservire tehnică și control a stării tehnice a generatorului Energy EY-135P-SA
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Grigore Vieru, 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Elena Samoila
Telefonul de contact
022822237
Datele achizitiei
Data publicării
6 oct 2023, 15:37
Data ultimilor modificări
16 oct 2023, 16:35
Valoarea estimată (fără TVA)
50 250 MDL
Achizitii.md ID
21097801
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Grigore Vieru, 1
Durata contractului
1 dec 2023 15:39 - 31 dec 2024 15:46
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de deservire tehnică și control a stării tehnice a generatorului Energy EY-135P-SA CPV: 50300000-8 - Servicii de reparare şi de întreţinere şi servicii conexe pentru computere personale, pentru echipament de birotică, pentru echipament de telecomunicaţii şi pentru echipament audiovizual
Cantitatea: 12.0
Unități de măsură: Luna
Documentele procedurii de achiziție
3. duae.doc
Criterii de eligibilitate
-
6.10.23 15:50
1. anunt de participare.doc
tenderNotice
-
6.10.23 15:50
documentatia standard noua-model.docx
Documentele la ofertă
-
6.10.23 15:50
caiet de sarcini_ajustat.docx
Documentele la ofertă
-
16.10.23 16:35

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

"VEC" SRL

Preţul ofertei: 52 620 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Corespunde tuturor cerințelor de calificare și tehnice minime solicitate
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări