1
Perioada de actualizare
de la 03.10.2023 15:47
până la 09.10.2023 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 09.10.2023 10:00
până la 14.10.2023 10:00
3
Licitaţie
de la 16.10.2023 15:18
până la 16.10.2023 15:46
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 168 000 MDL
Perioada clarificărilor: 3 oct 2023, 15:47 - 9 oct 2023, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 9 oct 2023, 10:00 - 14 oct 2023, 10:00
Începutul licitației: 16 oct 2023, 15:18

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Săpun pentru rufe
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2032, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Nicolae Titulescu 35
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Miroslav Sendrea
Telefonul de contact
(022) 409-702
Datele achizitiei
Data publicării
3 oct 2023, 9:00
Data ultimilor modificări
5 oct 2023, 8:22
Valoarea estimată (fără TVA)
168 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
1 680 MDL
Achizitii.md ID
21096135
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2059, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Petricani, 88
Durata contractului
16 oct 2023 15:41 - 31 dec 2023 15:46
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Săpun pentru rufe în formă solidă. Concentrația de acizi grași 70%-75%. 180-220 gr./bucată. Preambalat cu peliculă/ hârtie/ cutie. Termen de valabilitate a produsului: minim 7 luni de la data livrării. Etichetarea: conform cap. II-III, Anexa nr. 2 din Hotărîrea Guvernului nr. 996/2003. CPV: 33700000-7 - Produse de îngrijire personală
Cantitatea: 4000.0
Unități de măsură: Kilogram
Documentele procedurii de achiziție

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

GEOTER-COM

Preţul ofertei: 119 000 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Oferta corespunde cerințelor expuse în documentația de atribuire
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

SRL DENIADI

Preţul ofertei: 127 800 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

FPC ,,IVARO” SRL

Preţul ofertei: 148 333,33 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
4
Denumirea participantului:

F.P.C. TEHELAN S.R.L.

Preţul ofertei: 164 900 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
5
Denumirea participantului:

Rodital Lux SRL

Preţul ofertei: 184 500 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
6
Denumirea participantului:

S.C.Palinur

Preţul ofertei: 200 000 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Săpun pentru rufe
Data:
5 oct 2023, 08:22
Subiectul întrebării:
Achitarea bunurilor
Întrebare:
Buna ziua. Nu sint indicate termene de achitare a bunurilor? Mersi.
Răspuns (5 oct 2023, 10:04):
Bună ziua. În Contractul-model atașat la Documentația standard nu au fost indicate particularitățile privitor la condițiile și termenele de achitare a bunurilor, întrucît acestea se negociază de către părți la momentul semnării contractului. De principiu, Autoritatea contractantă indică următoarele condiţii de plată: „Achitarea se face de către Cumpărător prin intermediul Ministerului Finanțelor – Trezoreria de Stat, în termen de 30 zile după recepționarea bunurilor și a documentelor care le însoțesc (factura fiscală, acte de confirmare a calității/ inofensivității/ conformității, rapoarte de încercări, ș.a.). Dovada achitării plăţilor pentru bunurile livrate constituie emiterea Ordinului de plată către Ministerul Finanțelor – Trezoreria de Stat”.
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări