1
Perioada de actualizare
de la 22.09.2023 14:25
până la 05.10.2023 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 05.10.2023 10:00
până la 17.10.2023 11:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 50 001 MDL
Perioada clarificărilor: 22 sept 2023, 14:25 - 5 oct 2023, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 5 oct 2023, 10:00 - 17 oct 2023, 11:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lotul 4 Imprimanta multifuncțională
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2069, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Stefan Neaga 19
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Tatiana Oboroc
Telefonul de contact
022210335
Datele achizitiei
Data publicării
22 sept 2023, 14:13
Data ultimilor modificări
25 sept 2023, 11:06
Valoarea estimată (fără TVA)
50 001 MDL
Achizitii.md ID
21093850
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2069, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Stefan Neaga 19
Durata contractului
31 oct 2023 14:18 - 31 dec 2023 14:24
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lotul 4 Imprimanta multifuncțională CPV: 30200000-1 - Echipament şi accesorii pentru computer
Cantitatea: 3.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae .doc
Documentele la ofertă
-DUAE
22.09.23 14:25
lista institutiilor.xlsx
Clarificări pentru participanți
-Lista instituțiilor
22.09.23 14:25
declaratie_ro.doc
Documentele la ofertă
-Declarație
22.09.23 14:25
ds_bunuri_servicii_ .docx
Documentele la ofertă
-Documentația standard
25.09.23 11:06
anunt_de_participare .docx
Documentele la ofertă
Anunț de participare
25.09.23 11:06

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Aproservice-X

Preţul ofertei: 48 900 MDL
Statut: Învingător
Motivul: deoarece corespunde cerinţelor documentației de atribuire
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

BTS PRO

Preţul ofertei: 49 959 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Lotul 4 Imprimanta multifuncțională
Data:
2 oct 2023, 17:19
Subiectul întrebării:
512 Mb
Întrebare:
Buna ziua , rugam sa mofidicati parametrul memorie ,,512 Mb'' pe memorie ,, 256 Mb''. Memoria ,,512 Mb'' fiind un parametru maxim pentru categoria data de echipamente , parametru minim fiind de ,, 256 Mb''. In documentatia de atribuire trebuie sa fie indicati parametrii minimi.
Răspuns (3 oct 2023, 09:39):
Acești parametri au fost solicitați de instituții
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări