1
Perioada de actualizare
de la 21.09.2023 14:19
până la 14.10.2023 15:56
2
Propunerea ofertelor
de la 14.10.2023 15:56
până la 07.11.2023 14:56
3
Licitaţie
de la 08.11.2023 14:00
până la 08.11.2023 14:14
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 6 060 233,72 MDL
Perioada clarificărilor: 21 sept 2023, 14:19 - 14 oct 2023, 15:56
Perioada de depunere a ofertelor: 14 oct 2023, 15:56 - 7 nov 2023, 14:56
Începutul licitației: 8 nov 2023, 14:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Echipamente și accesorii – Nerecondiționate, produse după 01.01.2023.
Tip: Server Enterprise;
Factor de formă: Montare în rack, 2U (kit șină inclus);
CPU: Min. 2 x CPU (platforma Intel); Min 24 nuclee/min. 48 de threads per CPU cu hyper-threading; Data lansării procesorului începând cu Q1’23; min 35MB cache; min 2,4 Ghz;
Memorie (RAM): Min. 24 sloturi min. DDR5;
Memorie (RAM) preinstalată: Min. 384 GB min. DDR5;
Min. locuri de unitate: Min. 24 de locașuri 2.5 pentru date Suport schimbător la cald, inclusiv min. 2 locașuri pentru sistemul de operare în modul raid Suport Hot-Swappable;
Spațiu de stocare preinstalat:
Min 14 x min.1,9 Tb SSD, SAS 12Gb/s;
Min 2 x min. 480 Gb SSD/HDD, SAS Sistem;
Controler RAID:
Suporta modul Pass-through; RAID 1, 5, 6, 10, 50, 60; Cache min 4GB;
NIC-uri incluse: Min 1 x 1GE management; Min 2 x 1GE; Min 4 x 10GE SFP+, identical, network virtualization offload, cu modul SFP+ SR MM inclus; Min 4 x SFP+ SR MM (compatibil Cisco).
Medii de operare acceptate:
Microsoft Windows Server; Red Hat Enterprise Linux; VMware (VMware ESXi); Microsoft Hyper-V;
Interfețe: Min 2 porturi USB;
Surse de alimentare incluse: Min. 2 PSU hot-plug cu suport pentru redundanță 1+1 cu cabluri de alimentare c13-c14(0,6 m);
Stare indicator frontal: Stare de alimentare, Starea sistemului de sănătate,
Stare unitate, Stare NIC, Statutul UID;
Module ventilatoare: interschimbabil la cald cu redundanță N+1;
Management:
O soluție bazată pe web pentru KVM (mașină virtuală bazată pe kernel) trebuie să fie inclusă cu funcționalitate completă de gestionare și monitorizare, inclusiv cel puțin:
- Vizualizarea informațiilor despre starea serverului administrat;
- Inventarierea și monitorizarea adaptoarelor de rețea și a subsistemelor de stocare a datelor fără agenți software în OS;
- Vizualizarea informațiilor despre inventar;
- Vizualizarea informațiilor de la senzori;
- Monitorizarea și controlul consumului de energie electrică;
- Pornirea/Oprirea serverului;
- Actualizare de la distanță a BIOS-ului, firmware-ului controlerelor de rețea și RAID;
- Consolă virtuală, dispozitive media virtuale;
- Instalarea sistemului de operare de pe dispozitive media virtuale și prin foldere partajate în rețea.
- Suport SNMP;
Sistem de operare:
MS Windows Server Datacenter 2022 OEM preinstalat pentru fiecare server.
Perioada de garanție:
Perioada de garanție de la producător pentru mărfuri (după livrare și punere în funcțiune - acceptată de Autoritatea Contractantă): min. 60 de luni (inclusiv suport de actualizarea/upgrade-ul firmware-ului specific echipamentului și componentelor acestuia), conform cerințelor stabilite ce se prezintă în Anexa la Anunțul de participare.
Termeni și condiții:
Livrarea serverelor, inclusiv livrarea următoarelor bunuri: Kit șină pentru montaj, kit cablu, kit alimentare, adaptoare, controlere etc.
Servicii de punere în funcțiune de către specialiști tehnici autorizați de producătorul echipamentului.
Toate componentele trebuie să fie actuale și să nu fie promovate ca EOS (sfârșitul serviciului) / EOL (sfârșitul vieții);
Extinderea memoriei (ram) și a capacității de stocare nu trebuie să includă limitări hardware sau software;
Unitățile de stocare defecte nu sunt supuse returnării pentru a fi conforme cu cerințele de securitate.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Puskin, 42
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Galina Uzun
Telefonul de contact
022-50-48-37
Datele achizitiei
Data publicării
21 sept 2023, 14:12
Data ultimilor modificări
12 oct 2023, 15:56
Valoarea estimată (fără TVA)
6 060 233,72 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
60 602,34 MDL
Achizitii.md ID
21093569
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Puskin, 42
Durata contractului
15 nov 2023 14:17 - 30 dec 2024 14:17
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servere pentru Centrul de Producere (Complexul Protecție Criptografică și produse program specializate) CPV: 48820000-2 - Servere
Cantitatea: 4.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
Anexa nr. 24 Servere pentru CP.signed.pdf Anexa nr. 24 Servere pentru CP.signed.pdf
Documentele la ofertă
Anexa nr. 24 Servere pentru CP.signed.pdf
21.09.23 14:19
Anexa la Anunțul de participare.docx
Specificaţie tehnică
Anexa la Anunțul de participare.docx
21.09.23 14:19
AGE-3011-0583 din 05.09.2023 către ASP.semnat.pdf AGE-3011-0583 din 05.09.2023 către ASP.semnat.pdf
Documentele la ofertă
AGE-3011-0583 din 05.09.2023 către ASP.semnat.pdf
21.09.23 14:19
Declaratie.doc
Documentele la ofertă
Declaratie.doc
21.09.23 14:19
DUAE.signed.pdf DUAE.signed.pdf
Documentele la ofertă
DUAE.signed.pdf
21.09.23 14:19
Declaratie.signed.pdf Declaratie.signed.pdf
Documentele la ofertă
Declaratie.signed.pdf
21.09.23 14:19
DUAE.docx
Documentele la ofertă
DUAE.docx
21.09.23 14:19
Anexa la Anunțul de participare.signed.pdf Anexa la Anunțul de participare.signed.pdf
Specificaţie tehnică
Anexa la Anunțul de participare.signed.pdf
21.09.23 14:19
Anunt de participare modificat.signed.pdf Anunt de participare modificat.signed.pdf
tenderNotice
Anunt de participare modificat.signed.pdf
12.10.23 15:56
Anexe la documentatia standard modificat.signed.pdf Anexe la documentatia standard modificat.signed.pdf
Documentele la ofertă
Anexe la documentatia standard modificat.signed.pdf
12.10.23 15:56
Anexe la documentatia standard modificat.docx
Documentele la ofertă
Anexe la documentatia standard modificat.docx
12.10.23 15:56

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Accent Electronic

Preţul ofertei: 1 720 000 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Conform deciziei Grupului de lucru
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

BTS PRO

Preţul ofertei: 1 999 990 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

S&T Mold

Preţul ofertei: 2 868 640 MDL
Statut: în aşteptare
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări