1
Perioada de actualizare
de la 21.09.2023 11:18
până la 27.09.2023 12:00
2
Propunerea ofertelor
de la 27.09.2023 12:00
până la 04.10.2023 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 1 062 250 MDL
Perioada clarificărilor: 21 sept 2023, 11:18 - 27 sept 2023, 12:00
Perioada de depunere a ofertelor: 27 sept 2023, 12:00 - 4 oct 2023, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

”Amenajarea exterioară a curții LT ”Dimitrie Cantemir”, mun.Bălți” (faza 1, curtea din față), conform necesităților DÎTS a Primăriei mun.Bălți
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
3101, MOLDOVA, mun.Bălţi, locality, str Independeței
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Ceremuș Liliana
Telefonul de contact
+37323154622
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
22 sept 2023, 16:17
Valoarea estimată (fără TVA)
1 062 250 MDL
Achizitii.md ID
21093487
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
3101, MOLDOVA, mun.Bălţi, mun.Bălţi, mun.Bălți, str. Sf.Nicolae,98 A
Durata contractului
16 oct 2023 03:00 - 31 dec 2023 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
”Amenajarea exterioară a curții LT ”Dimitrie Cantemir”, mun.Bălți” (faza 1, curtea din față), conform necesităților DÎTS a Primăriei mun.Bălți CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
declaratie_ro.semnat
Documentele la ofertă
declarație pentru cîștigător pdf
21.09.23 11:18
Formularul nr.1
Documentele la ofertă
formularul nr.1 word
21.09.23 11:18
Formularul nr.1.semnat
Documentele la ofertă
formularul nr.1 pdf
21.09.23 11:18
DUAE.semnat
Documentele la ofertă
DUAE pdf
21.09.23 11:18
documentatia_standard_lucrari - Amenajarea curții LT D.Cantemir
Documentele la ofertă
formulare, contract-model
21.09.23 11:18
Caiet de sarcini.semnat
Documentele la ofertă
caiet de sarcini pdf
21.09.23 11:18
Propunere 1.semnat
Documentele la ofertă
proiect
21.09.23 11:18
Anunt de participare - Amenajarea curtii LT D.Cantemir.semnat
Documentele la ofertă
anunț de participare pdf
21.09.23 11:18
documentatia_standard_lucrari - Amenajarea curții LT D.Cantemir.semnat
Documentele la ofertă
Doc.standard pdf
21.09.23 11:18
Caiet de sarcini
Documentele la ofertă
caiet de sarcini word
21.09.23 11:18
Proiect amenajare Balti.semnat
Documentele la ofertă
proiect
21.09.23 11:18
Print planse fara plansele mari.semnat
Documentele la ofertă
proiect
21.09.23 11:18
DUAE
Documentele la ofertă
DUAE word
21.09.23 11:18
Aviz devize scanat 04.12.2022.semnat
Documentele la ofertă
aviz de verificare pdf
21.09.23 11:18
declaratie_ro
Documentele la ofertă
declarație pentru cîștigător word
21.09.23 11:18
Plan modificat DITS.semnat
Documentele la ofertă
plan anual modificat
21.09.23 16:01
Formularul nr.5.semnat
Documentele la ofertă
formularul nr.5 pdf
22.09.23 16:17
Formularul nr.5
Documentele la ofertă
formularul nr.5 word
22.09.23 16:17

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

"VLADMIH COMPANY "

Preţul ofertei: 872 642,73 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Operatorul economic SRL ”Vladmih Company” a prezentat oferta care corespunde cerinţelor minime de calificare solicitate prin documentele ce ţin de experienţă similară, asigurare cu personal calificat şi utilaj specializat care urmează a fi antrenat la execuţia lucrărilor. De asemenea, au fost prezentate toate certificatele de la organele de control, graficul de executare a lucrărilor în termen de 2 luni, garanțiile, declarațiile şi alte documente necesare calificării. S-a constatat că operatorul economic SRL ”Vladmih Company” a elaborat devizele în conformitate cu cerinţele normativelor tehnice în vigoare, respectînd toate cerinţele înaintate faţă de obiectul achiziţiei, conform caietului de sarcini. Reducerea de preț se datorează salariului aplicat de 57,66 lei per h/om, micșorarea coeficienților pentru cheltuieli de transport de la 8% pînă la 5%, de regie de la 14,5% la 7% și a beneficiului de deviz de la 6% la 2%. Clarificările solicitate și răspunsurile oferite de operatorul economic se anexează pe platforma electronică.
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Nostalitserv-Prim SRL

Preţul ofertei: 902 913,40 MDL
Statut: în aşteptare
3
Denumirea participantului:

Danlevita

Preţul ofertei: 917 552,17 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
”Amenajarea exterioară a curții LT ”Dimitrie Cantemir”, mun.Bălți” (faza 1, curtea din față), conform necesităților DÎTS a Primăriei mun.Bălți
Data:
22 sept 2023, 08:20
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Va rugam incarcați pe platforma forma F5 (fără preț) sau F1A (desfășurată)
Răspuns (22 sept 2023, 16:19):
Formularul nr.5 a fost anexat pe platforma electronică.
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări