Statut Anulat
Valoarea estimată fără TVA 283 018,87 MDL
Perioada clarificărilor: 20 sept 2023, 16:03 - 22 sept 2023, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 22 sept 2023, 10:00 - 27 sept 2023, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Servicii de organizare a evenimentului de dezvoltare a personalului
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Grigore Vieru, 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Oxana Bătrînu
Telefonul de contact
022822528
Datele achizitiei
Data publicării
20 sept 2023, 15:57
Data ultimilor modificări
27 sept 2023, 17:03
Valoarea estimată (fără TVA)
283 018,87 MDL
Achizitii.md ID
21093341
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Grigore Vieru, 1
Durata contractului
29 sept 2023 16:00 - 31 dec 2023 16:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de închiriere sală CPV: 55500000-5 - Servicii de cantină şi servicii de catering
Cantitatea: 2.0
Unități de măsură: Bucata
2)
Denumirea
Un prânz CPV: 55500000-5 - Servicii de cantină şi servicii de catering
Cantitatea: 430.0
Unități de măsură: Om
3)
Denumirea
Două pauze de cafea CPV: 55500000-5 - Servicii de cantină şi servicii de catering
Cantitatea: 430.0
Unități de măsură: Om
4)
Denumirea
Servicii de deservire CPV: 55500000-5 - Servicii de cantină şi servicii de catering
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
anunt_de_participare_vm.docx
Documentele la ofertă
-
20.09.23 16:03
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări