1
Perioada de actualizare
de la 18.09.2023 20:56
până la 23.09.2023 10:30
2
Propunerea ofertelor
de la 23.09.2023 10:30
până la 01.10.2023 11:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 1 828 515 MDL
Perioada clarificărilor: 18 sept 2023, 20:56 - 23 sept 2023, 10:30
Perioada de depunere a ofertelor: 23 sept 2023, 10:30 - 1 oct 2023, 11:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

*Lucrari de constructie (Demontari/ Executarea golurilor noi/ Inchideri si compartimentari/ Astupare goluri/ Grunduirea suprafetelor interioare a peretilor si tavanelor/ Pardosea/ Glafuri, coloane, grinzi/ Timplarii/ Incalzire/ Grilajul de protectie la radiatoare/ Lucrari de electromontare).
* Lucrari de electromontare
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2044, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Petru Zadnipru,14/4
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Tatiana Borta
Telefonul de contact
68811899
Datele achizitiei
Data publicării
18 sept 2023, 20:44
Data ultimilor modificări
18 sept 2023, 21:03
Valoarea estimată (fără TVA)
1 828 515 MDL
Achizitii.md ID
21092862
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2044, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Petru Zadnipru,14/4
Durata contractului
10 oct 2023 18:00 - 30 dec 2023 20:47
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrari de reparatie a salii de sport in cadrul LT "Gaudeamus" CPV: 45400000-1 - Lucrări de finisare a construcţiilor
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae.doc
Documentele la ofertă
-
18.09.23 20:56
caiet de sarcini.docx
Documentele la ofertă
-
18.09.23 20:56
declaratie_ro.doc
Criterii de evaluare
-
18.09.23 21:03
documentatia standarta omf 69.docx
Documentele la ofertă
-
18.09.23 21:03

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SRL Stancom Constrcut

Preţul ofertei: 1 284 957,91 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

''Eurogrupstim'' SRL

Preţul ofertei: 1 378 174,58 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

Foreco Group

Preţul ofertei: 1 410 442,19 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Instituția Publică Liceul Teoretic „Gaudeamus”, în urma reevaluării a C.O.P. nr. MD-1695059108066 din 01.10.2023 privind achiziționarea Lucrări de reparație a salii de sport in cadrul LT "Gaudeamus", prin Decizia Nr. 03D-759-23 Data: 20.11.2023 a Agentiei Nationale pentru Soluționare a Contestațiilor ,Vă comunică : Ca urmare grupul de lucru pe achiziții din cadrul IPLT „GAUDEAMUS” a solicitat înlăturarea erorilor și neconformitățile la elaborarea devizului din Forma 5 pentru pozițiele:  Poz.21„Consumul plasei” 2,57 kg/m2, în devizul Dvs. este inclus Consumul plasei 0,0363 kg/m2;  Poz.26 „Placa PGC gr.12,5mm” , în devizul Dvs. nu este specificat grosimea plăcilor;  Poz.45 „Polistiren expandat cu ciment Y=250kg/m3” expandat cu ciment Y=250kg/m3 în devizul Dvs. este indicat Beton;  Poz.52 „indicat Plintaă MDF” în devizul Dvs. este Plinta din lemn;  Poz.49 „coeficientului k=2”, în devizul Dvs. a fost inclus k=0,8. și prezentarea a actelor justificative, facturii fiscale/conturi de plată până lа data de 01.10.2023 și certificate de calitate lа materiale. Operatorul economic „Stancom Construct” SRL- drept răspuns la solicitarea de clarificare prin scrisoarea cu nr. № 01-03/464 din 21.11.2023, a oferit următoarele explicații: Preturile la materiale, incluse in Formularul nr. 3 a Programei WinSmeta-2000 sunt indicate conform preturilor curente a trim. III anului 2023. Tot odată, Vă informez că, SRL ,, Stancom Construct,, conlucrează cu agenții economici pe parcursul perioadei îndelungate și avem reduceri pînă la 30%, ce aduce la scăderea prețului a ofertei. Din cele menționate supra operatorul economic „Stancom Construct” SRL nu poate fi declarat învingător, din motiv că: a) Prin faptul că operatorul economic a prezentat Devizul ofertei la data 01.10.23 în valoare de 1 284 957,91 lei fără TVA , dar în urma înlăturării erorilor mecanice Devizul ofertei constitue 1 124 708,57 lei fără TVA cu o deviere de la oferta inițiala -32 147,33 lei, potrivit prevederile legale al art.69, alin.5 al Legi 131/15 privind achiziții publice „Autoritatea contractantă are dreptul să considere oferta conformă dacă aceasta conține abateri neînsemnate de la prevederile documentației de atribuire, erori sau omiteri ce pot fi înlăturate fără a afecta esența ei. b) Nu au fost prezentate facturi fiscale și/sau conturi de plată pentru materiale care vor fi folosite până la data limită stabilită (24.11.2023). Reieșind din prevederile legale a legii 131/15 privind achiziții publice, art.69, alin.3 și 4 al legi, autoritatea contractantă are dreptul să solicite ofertantului doar explicații scrise asupra ofertei sale, dacă informațiile și documentele prezentate sânt incomplete, sau, după caz, documentele justificative aferente DUAE. Astfel, autoritatea contractantă nu va admite modificări ale ofertei, inclusiv ale prețului ei, ce ar face ca oferta să corespundă unor cerințe cărora inițial nu le corespundea. În această ordine de idei, informăm OE „Foreco Group” SRL este desemnat câștigător, conform prevederilor legale, după împlinirea termenului de așteptare/6 zile calendaristice, urmează semnarea Contract de antrepriză, iar până la semnarea contractului solicităm prezentarea garanției de bună execuție a contractului ce constituie 5% din valoarea ofertei prezentate. Totodată, „Foreco Group” SRL urmează să prezinte autorității contractante și Agenției Achiziții Publice declarația privind confirmarea identității beneficiarilor efectivi și neîncadrarea acestora în situația condamnării pentru participarea la activități ale unei organizații sau grupări criminale, pentru corupție, fraudă și/sau spălare de bani la semnarea contractului, în termen de 5 zile de la data comunicării rezultatelor procedurii de achiziție public.
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
4
Denumirea participantului:

SRL NICANAS

Preţul ofertei: 1 602 490,79 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
5
Denumirea participantului:

LIVART PRIM SRL

Preţul ofertei: 1 644 944,21 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
6
Denumirea participantului:

KVM Cons SRL

Preţul ofertei: 1 698 870,70 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări