achiziționarea articolelor de mobilă de birou conform necesităților instituției pentru anul 2023”
până la 28.09.2023 12:00
până la 09.10.2023 08:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
-
anunt.docx
ID: 7040fc34-ab7b-4e33-8b7c-d2d63abfd7ce
Documentele la ofertă
-
anunt.docx
ID: 7040fc34-ab7b-4e33-8b7c-d2d63abfd7ce
Documentele la ofertă
Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.
Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:
1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.
2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.
3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.
MAGDA SRL
DIGHIVA
Anstelux SRL
CONVEXMOB S.R.L.
GAMEON TRADE SRL
IPC ICAM