1
Perioada de actualizare
de la 18.09.2023 07:10
până la 21.09.2023 10:56
2
Propunerea ofertelor
de la 21.09.2023 10:56
până la 26.09.2023 10:56
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 147 300 MDL
Perioada clarificărilor: 18 sept 2023, 7:10 - 21 sept 2023, 10:56
Perioada de depunere a ofertelor: 21 sept 2023, 10:56 - 26 sept 2023, 10:56

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Achiziționarea platformei CRM pentru centrul de consultanță IP ODA
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt, 134
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Irina Caras
Telefonul de contact
069315636
Datele achizitiei
Data publicării
18 sept 2023, 7:10
Data ultimilor modificări
18 sept 2023, 15:39
Achizitii.md ID
21092618
CPV
48200000-0 - Pachete software pentru reţele, internet şi intranet
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
anexa nr. 12.docx
Documentele la ofertă
anexa nr. 12.docx
18.09.23 07:10
anexa nr. 8.docx
Documentele la ofertă
anexa nr. 8.docx
18.09.23 07:10
age-3011-553-23082023-oda.semnat.pdf age-3011-553-23082023-oda.semnat.pdf
Documentele la ofertă
age-3011-553-23082023-oda.semnat.pdf
18.09.23 07:10
caiet de sarcini pentru achizitionarea platformei crm.semnat.pdf caiet de sarcini pentru achizitionarea platformei crm.semnat.pdf
Documentele la ofertă
caiet de sarcini pentru achizitionarea platformei crm.semnat.pdf
18.09.23 07:10
anunt_de_participare_achizi ionarea platformei crm pentru centrul de consultan a ip oda.semnat.signed.pdf anunt_de_participare_achizi ionarea platformei crm pentru centrul de consultan a ip oda.semnat.signed.pdf
Documentele la ofertă
anunt_de_participare_achizi ionarea platformei crm pentru centrul de consultan a ip oda.semnat.signed.pdf
18.09.23 07:10
anexa nr 14.docx
Documentele la ofertă
anexa nr 14.docx
18.09.23 07:10
anexa nr. 22.xlsx
Documentele la ofertă
anexa nr. 22.xlsx
18.09.23 07:10
anexa nr. 23.docx
Documentele la ofertă
anexa nr. 23.docx
18.09.23 07:10
anexa nr. 7.docx
Documentele la ofertă
anexa nr. 7.docx
18.09.23 07:10
Data:
18 sept 2023, 15:39
Subiectul întrebării:
La apel de intrare se va deschide cartela clientului și managerul va vedea în timp real datele despre.
Întrebare:
Ce serviciu de telefonie e planificat să fie integrat? Susține Integrările necesare pentru a avea implementarea dată?
Răspuns (18 sept 2023, 15:47):
Bună ziua, PBX de la Moldcell. Susține integrările
Data:
18 sept 2023, 15:42
Subiectul întrebării:
2. Configurarea landig page-urilor pentru a transmite lead-urile în CRM, împreună cu informațiile analitice precum UTM.
Întrebare:
Ce platformă este utilizată pentru site? Va fi efectuată aceasta configurare de furnizor sau de beneficiar?
Răspuns (20 sept 2023, 10:56):
Bună ziua, platforma tehnologică folosită la pagina web este joomla 4.3.2. Configurarea va fi efectuată de furnizor cu suportul beneficiarului.
Data:
18 sept 2023, 15:50
Subiectul întrebării:
Serviciile de acces urmează a fi prestate pe o perioadă de 5 luni (estimativ 10 septembrie 2023 – 15 decembrie 2023).
Întrebare:
Rugăm să specificați care e termenul de implementare a proiectului, pare nu sînt indicate toate intervalele
Răspuns (20 sept 2023, 10:56):
Bună ziua, termenul maxim de implementare este de pînă la data de 15 decembrie.
Data:
18 sept 2023, 16:05
Subiectul întrebării:
Ce cerințe pe zona de tehnologie sînt?
Întrebare:
Sînt careva cerințe pe zona de stack tehnologic?
Răspuns (20 sept 2023, 10:55):
Bună ziua, nu sunt.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.