1
Perioada de actualizare
de la 15.09.2023 16:33
până la 20.09.2023 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 20.09.2023 10:00
până la 23.09.2023 16:00
3
Licitaţie
de la 25.09.2023 15:18
până la 25.09.2023 15:28
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 94 200 MDL
Perioada clarificărilor: 15 sept 2023, 16:33 - 20 sept 2023, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 20 sept 2023, 10:00 - 23 sept 2023, 16:00
Începutul licitației: 25 sept 2023, 15:18

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Processor: CPU min. 6C/ 12T, 2.0 / 3.6 GHz, 12MB cache, min.16 GB RAM, DDR5; SSD min.512 Gb; Placa video integrată;
Placa audio integrată; Interfețe Bluetooth, Wi-Fi,RJ45, Porturi integrate HDMI, 2 x USB 2.0; 1 x USB 3.0; 1x USB 3.1 Gen 1
Type-C, Audio jack 3.5 mm; Display mn 15.6”, FHD 1920x1080; Webcam integrat, Tastatura integrata, Touchpad integrat.
Windows 11 PRO-licența (RO/RU/EN), garanţie - min. 24 luni. Unități noi.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, 31 August, nr. 82
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Radu Rața
Telefonul de contact
022 201 453
Datele achizitiei
Data publicării
15 sept 2023, 16:14
Data ultimilor modificări
15 sept 2023, 16:33
Valoarea estimată (fără TVA)
94 200 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
376,80 MDL
Achizitii.md ID
21092591
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, 31 August, nr. 82
Durata contractului
3 oct 2023 16:20 - 28 dec 2023 16:23
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lotul 2: Notebook CPV: 30200000-1 - Echipament şi accesorii pentru computer
Cantitatea: 6.0
Unități de măsură: Unitate
Documentele procedurii de achiziție
anunt_de_participare tehnica de calcul.docx
Documentele la ofertă
-
15.09.23 16:33
documentaţia standard - tehnica de calcul.docx
Documentele la ofertă
-
15.09.23 16:33
duae_ro.docx
Documentele la ofertă
-
15.09.23 16:33

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

BTS PRO

Preţul ofertei: 89 910 MDL
Statut: Învingător
Motivul: conform criteriului de atribuire
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

TRIOMAC SRL

Preţul ofertei: 98 940 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări