1
Perioada de actualizare
de la 13.09.2023 16:24
până la 19.09.2023 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 19.09.2023 10:00
până la 26.09.2023 10:00
3
Licitaţie
27.09.2023 15:00
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 250 000 MDL
Perioada clarificărilor: 13 sept 2023, 16:24 - 19 sept 2023, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 19 sept 2023, 10:00 - 26 sept 2023, 10:00
Începutul licitației: 27 sept 2023, 15:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Servicii de elaborare a documentației de proiect la obiectul „Lucrări de amenajare a teritoriilor adiacente Penitenciarului nr. 10-Goian, cu desființarea imobilelor avariate și trasarea rețelelor de canalizare”
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2032, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Nicolae Titulescu 35
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Miroslav Sendrea
Telefonul de contact
(022) 409-702
Datele achizitiei
Data publicării
13 sept 2023, 11:33
Data ultimilor modificări
13 sept 2023, 16:24
Valoarea estimată (fără TVA)
250 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
2 500 MDL
Achizitii.md ID
21092169
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (servicii)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2032, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Nicolae Titulescu 35
Durata contractului
9 oct 2023 16:23 - 31 dec 2023 16:23
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de elaborare a documentației de proiect la obiectul „Lucrări de amenajare a teritoriilor adiacente Penitenciarului nr. 10-Goian, cu desființarea imobilelor avariate și trasarea rețelelor de canalizare” CPV: 71200000-0 - Servicii de arhitectură şi servicii conexe
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
Documentatia standard_serv. de proiectare.docx
Documentele la ofertă
-
13.09.23 16:24
DUAE_ser. de proiectare.doc
Documentele la ofertă
-
13.09.23 16:24
DUAE.semnat.pdf DUAE.semnat.pdf
Documentele la ofertă
-
13.09.23 16:24

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

RESURS POINT

Preţul ofertei: 250 000 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Oferta corespunde cerințelor indicate în documentația de atribuire.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări