1
Perioada de actualizare
de la 08.09.2023 08:35
până la 13.09.2023 14:00
2
Propunerea ofertelor
de la 13.09.2023 14:00
până la 18.09.2023 14:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 375 000 MDL
Perioada clarificărilor: 8 sept 2023, 8:35 - 13 sept 2023, 14:00
Perioada de depunere a ofertelor: 13 sept 2023, 14:00 - 18 sept 2023, 14:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

În perioada clarificărilor/depunerii ofertelor, se va efectua prezentarea obiectului pentru ofertanți, prin coordonarea prealabilă la nr. telefon 060559155 ;
- În perioada clarificărilor/depunerii ofertelor, ofertanții pot efectua propriile măsurări și calcule în vederea prezentării ofertei sale exacte
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Columna, 118/1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Anastasia Sivolobcic
Telefonul de contact
+373 22 24-46-68
Datele achizitiei
Data publicării
8 sept 2023, 8:17
Data ultimilor modificări
8 sept 2023, 8:35
Valoarea estimată (fără TVA)
375 000 MDL
Achizitii.md ID
21091467
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Columna, 118/1
Durata contractului
20 sept 2023 08:00 - 30 dec 2023 08:34
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de reparație curentă a oficiilor Bălți (repetat) CPV: 45453000-7 - Lucrări de reparaţii generale şi de renovare
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Unitate
Documentele procedurii de achiziție
caiet de sarcini balti administrativ2023 .pdf caiet de sarcini balti administrativ2023 .pdf
Documentele la ofertă
Caietul de sarcini, denumirea lucrărilor
8.09.23 08:35
documentatie standart.docx
Documentele la ofertă
Pentru completare de către ofertant
8.09.23 08:35
declaratie_ro.docx
Documentele la ofertă
Pentru completare de către ofertant
8.09.23 08:35
duae.doc
Documentele la ofertă
Pentru completare de către ofertant
8.09.23 08:35
Anunt de participare raparatie balti.pdf Anunt de participare raparatie balti.pdf
Documentele la ofertă
Anunt de participare semnat de către autoritatea contractantă
8.09.23 08:35

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Narcis-VS

Preţul ofertei: 408 503,70 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Decizie Grupului de lucru nr.34 din 20.09.2023
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări