1
Perioada de actualizare
de la 07.09.2023 13:02
până la 21.09.2023 10:30
2
Propunerea ofertelor
de la 21.09.2023 10:30
până la 25.09.2023 10:30
3
Licitaţie
26.09.2023 14:18
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 90 000 MDL
Perioada clarificărilor: 7 sept 2023, 13:02 - 21 sept 2023, 10:30
Perioada de depunere a ofertelor: 21 sept 2023, 10:30 - 25 sept 2023, 10:30
Începutul licitației: 26 sept 2023, 14:18

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Lot 2 – Tablă interactivă - conform documentației de atribuire.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2069, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Calea Iesilor 21
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Doina Cercel
Telefonul de contact
068535107
Datele achizitiei
Data publicării
7 sept 2023, 12:53
Data ultimilor modificări
15 sept 2023, 11:26
Valoarea estimată (fără TVA)
90 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
900 MDL
Achizitii.md ID
21091346
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2069, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Calea Iesilor 21
Durata contractului
25 sept 2023 12:54 - 25 oct 2023 13:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Tablă interactivă CPV: 30000000-9 - Echipament informatic şi accesorii de birou, cu excepţia mobilierului şi a pachetelor software
Cantitatea: 2.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
anunț de participare tehnica.pdf anunț de participare tehnica.pdf
Documentele la ofertă
Anunț de participare
7.09.23 13:02
ds_bunuri_tehnică.docx
Documentele la ofertă
Documentația standard
7.09.23 13:02
duae tehnică.docx
Documentele la ofertă
DUAE
7.09.23 13:02
declaratie_ro beneficiarii efectivi(1).doc
Documentele la ofertă
Declarația privind beneficiarii efectivi
7.09.23 13:02

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Genial Invest SRL

Preţul ofertei: 82 000 MDL
Statut: Învingător
Motivul: A declara învingătoare oferta operatorului economic „Genial Invest” SRL, care a depus oferta conformă cerințelor caietului de sarcini și a îndeplinit toate cerințele de calificare.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Lot 2 – Tablă interactivă
Data:
15 sept 2023, 11:26
Subiectul întrebării:
Lotul 2 Tablă interactivă
Întrebare:
Buna ziua, in specificatii solicitate de dv. este scris tabla interactiva dar in realitate dv. solicitati alt fel de echipament. Va rugam frumos sa specificati corect ce solicitati Tabla interactiva sau Display interactiv? De asemenea sa faceti si corectarile in anuntul publicat de dv. si in specificatiile tehnice, deoarece prin asa erori nu este clar ce solicitati.
Răspuns (19 sept 2023, 10:30):
Pentru autoritatea contractantă este important ca d-voastră să ofertați bunuri care din punct de vedere tehnic să corespundă cu cerințele noastre, dar, că o numiți tablă, panou sau display, monitor sau ecran, decizia vă aparține. Atât timp cât veți îndeplini cerințele tehnice nu veți fi descalificat de autoritatea contractantă.
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări