Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21090908
1
Perioada de actualizare
de la
04.09.2023 15:18
până la 16.09.2023 11:15
până la 16.09.2023 11:15
2
Propunerea ofertelor
de la
16.09.2023 11:15
până la 27.09.2023 03:45
până la 27.09.2023 03:45
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
1 300 000 MDL
Perioada clarificărilor:
4 sept 2023, 15:18 - 16 sept 2023, 11:15
Perioada de depunere a ofertelor:
16 sept 2023, 11:15 - 27 sept 2023, 3:45
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Achiziționarea serviciilor de instalare a sistemului de acces control și video integrat
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Testemitanu 30
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
4 sept 2023, 15:18
Data ultimilor modificări
14 sept 2023, 11:15
Achizitii.md ID
21090908
MTender ID
CPV
35100000-5 - Echipament de urgenţă şi de siguranţă
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Documentele procedurii de achiziție
caiet de sarcini.docx
Istoricul documentului
-
caiet de sarcini.docx
ID: 89c8922f-e30f-44d5-8b5c-4f07e941088f
Documentele la ofertă
-
caiet de sarcini.docx
ID: 89c8922f-e30f-44d5-8b5c-4f07e941088f
Documentele la ofertă
Documentele la ofertă
-
14.09.23 11:15
Data:
5 sept 2023, 11:06
Subiectul întrebării:
Modul pentru evidența accesului, perioada prestarii serviciilor
Întrebare:
a) 15 пункт: Какое количество точек прохода (дверей) будет задействовано для учета рабочего времени? Будут ли задействованы для УРВ только терминалы распознавания лиц или RFID устройства тоже?
b) какой крайний период для установки и запуска в эксплуатацию
Răspuns (5 sept 2023, 13:44):
Bună ziua,
Pentru modulul de evidență al orelor de lucru vor fi utilizate toate punctele de acces in dependență de necesitate și regim de lucru.
Pentru evidență se vor utiliza atît dispozitivele de recunoaștere facială cît și dispozitivele RFID.
Termenul de instalate și dare în exploatare 60 zile de la data semnării contractului.
Data:
12 sept 2023, 13:53
Subiectul întrebării:
Licente camere
Întrebare:
Buna ziua
Precizati va rog daca pentru camerele video este nevoie de careva licente pentru a fi adaugate in sistem sau nu
Multumesc
Dupa caietul de sarcini este nevoie de asa licente dar nu sunt gasite asa pozitii
Multumesc
Răspuns (14 sept 2023, 11:16):
Bună ziua
Da, sunt necesare licențe/module care permit integrarea camereleor video cu tot sistemul atît de acces-control cît și sistemul de pază.
A fost redactat caietul de sarcini cu includerea necesității modulului/licenței date.
Mulțumim
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK