Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21090666
1
Perioada de actualizare
de la
30.08.2023 18:42
până la 08.09.2023 19:41
până la 08.09.2023 19:41
2
Propunerea ofertelor
de la
08.09.2023 19:41
până la 14.09.2023 19:11
până la 14.09.2023 19:11
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
1 975 377,06 MDL
Perioada clarificărilor:
30 aug 2023, 18:42 - 8 sept 2023, 19:41
Perioada de depunere a ofertelor:
8 sept 2023, 19:41 - 14 sept 2023, 19:11
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Reparatia unei porțiuni de stradă,str.Ștefan cel Mare și Sfînt sectorul I, etapa I din s.Javgur,r-nul Cimislia.
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-4123, MOLDOVA, Cimişlia, s.Javgur, Javgur
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
30 aug 2023, 18:42
Data ultimilor modificări
5 sept 2023, 12:26
Achizitii.md ID
21090666
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Documentele procedurii de achiziție
ds_lucrari, caiet de sarcini.signed.pdf
ds_lucrari, caiet de sarcini.signed.pdf
Documentele la ofertă
-ds_lucrari, caiet de sarcini.signed.pdf
30.08.23 18:42
ds_lucrari, caiet de sarcini.doc
Documentele la ofertă
-ds_lucrari, caiet de sarcini.doc
30.08.23 18:42
anunț de participare.signed.pdf
anunț de participare.signed.pdf
Documentele la ofertă
-anunț de participare.signed.pdf
30.08.23 18:42
caiet de sarcini.signed.pdf
caiet de sarcini.signed.pdf
Documentele la ofertă
-caiet de sarcini.signed.pdf
30.08.23 18:42
Data:
5 sept 2023, 12:26
Subiectul întrebării:
Fondurile disponibile
Întrebare:
Va rugam sa ne informati cum se va efectua plata, termenii de plata dupa semnarea procesului verbal?
De ce valabilitatea contractului e pina pe 30.08.2024, iar termenii solicitati spre executare de doar 2 luni?
Cereti garantie de buna executie, pe cind caietul de sarcini e cu abateri de la normele tehnice de proiectare si executie in vigoare. In CP D .02.25-2021 Tabelul 24 sunt aratate grosimile minime prevazute pentru straturile de beton asfaltic ce urmeaza a fi executate. Dvs ati prevazut asternerea Anrobatului Bituminos in grosime de 5 cm , pe cind norma prevede un minim de 8cm, deci prevedeti o grosime de 65% din norma minima prevazuta in norme.
Va rugam sa ne specificati daca caietul de sarcini a trecut verificarea si in baza caror norme a fost executat?
Si cum stratul de baza neacoperit cu un strat dens de asfalt poate sa reziste pe perioada a 3 ierni?
Răspuns (6 sept 2023, 08:21):
Informăm operatorii economici participanți despre condițiile specifice care urmează a fi îndeplinite în cazul adjudecării contractului. Contractul va fi achitat din sursele comunei primăriei Javgur, fiind scrise facturi pentru fiecare an bugetar în parte.
Valoarea alocațiilor bugetare pentru anul 2023 sunt:
- Primăria comunei Javgur – 1050600,00 lei
Pentru anul 2024, urmează a fi planificate sumele reieșind din valoarea ofertei și diferența față de alocațiile pentru anul 2023,care vor fi allocate și executate pe perioada anului bugetar 2024 odată cu așezarea planului bugetar efectiv.
Din cauza bugetelor austere, executarea lucrărilor pentru ”Reparatia unei porțiuni de stradă,str.Ștefan cel Mare și Sfînt sectorul I, din s.Javgur,r-nul Cimisli”, este prevăzut în două etape, conform documentației de proiect și caietului de sarcini în prima etapă este prevăzut asternerea Acfaltului Bituminos in grosime de 5 cm, ca ulterior în etapa II este preconizat executarea stratului dens de acoperire cu grosilmea de 4 cm.
Data:
6 sept 2023, 12:38
Subiectul întrebării:
Neclaritati
Întrebare:
Va rugam sa clarificati urmatoarele aspecte:
1. Va rugam sa specificati termenii de executie solicitati pentru respectiva achizitie publica, reesind din raspunsul anterior nu putem deduce aceasta.
2. Va rugam sa ne specificati daca caietul de sarcini a trecut verificarea si in baza caror norme a fost executat? Va rugam sa publicati CS verificat.
3. Va rugam sa ne specificati pe baza caror norme ati introdus in Caetul de Sarcini, Garantia de Buna Executie pe un termen de 3 ani ? Caietul de Sarcini e cu abateri de la normele tehnice de proiectare si executie in vigoare. In CP D .02.25-2021 Tabelul 24 sunt aratate grosimile minime prevazute pentru straturile de beton asfaltic ce urmeaza a fi executate. Dvs ati prevazut asternerea Anrobatului Bituminos in grosime de 5 cm , pe cind norma prevede un minim de 8cm, deci prevedeti o grosime de 65% din norma minima prevazuta in norme.
4. Dispuneti de un proiect de executie verificat? Va rugam sa-l publicati.
Răspuns (6 sept 2023, 19:41):
Toată informația de participare este descrisă în Anunțul de participare și caietul de sarcini.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK