Suc de mere
până la 09.09.2023 16:00
până la 19.09.2023 16:00
până la 20.09.2023 14:09
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Conform cerinţelor: Legea nr.279/2017 și Legea nr.306/2018.
Reglementările tehnice: stabilite în HG nr.1111/2010
Ambalaj: cutii Tetra Pak cu volum 0.200 litri, pentru transportare/ manipulare vor fi ambalate în cutii de carton sau pungi (material) utilizate ca ambalaj a câte 2 - 30 buc.
Compoziția:
- suc din fructe limpezit – suc din care sunt extrase suspensiile până la starea străvezie observată vizual.
Etichetarea și marcarea conform: Legea nr.279/2017.
Reguli pentru verificarea calităţii: ambalarea, marcarea, proprietăţile organoleptice, etc.
Condiții specifice:
- pentru transportare, manipulare și depozitare se va face pe paleți (curați, fără urme de mucegai sau umeziți) fiind fixați cu fire speciale: sfori, funii, frînghii, etc.;
- termen de valabilitate a produsului la livrare: minim 10 luni de la data livrării.
Condiţii de livrare a mărfii:
- la livrare se va prezenta, pentru fiecare partidă, certificatul de calitate/ declarația de conformitate.
- livrarea se va efectua cu transportul (Legea nr.296/2017) furnizorului, la comanda cumpărătorului în garnizoana mun. Chişinău, mun. Bălți și r-nul Cahul, pînă la data 19 decembrie, anul 2023, în zilele de marţi, miercuri şi joi, de la ora 09:00 până la ora 16:00;
- data, adresa și cantitatea conform cererii şefului Secţiei alimentare, expediată pe adresa de e-mail (operatorii economici participanţi la procedura de achiziţie, vor indica în ofertă – anexa nr.22 adresa de e-mail, la care vor fi primite comenzile).
Alte cerințe:
Ofertanţii pentru prezenta poziţie, la solicitarea autorității contractante vor prezenta mostre și dovezi privind conformitatea produsului, identificat prin referire la specificații sau standarde relevante.
Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.
Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:
1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.
2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.
3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.
Casa de Comerț Vita
SRL Nobil Prest
În cazul când Criteriu de atribuire este Prețul cel mai scăzut: documentele de tipul 'documente de calificare', 'propunere financiară' și 'ilustrare' vor fi vizibile doar atunci când oferta va obține statutul 'în considerare'.