1
Perioada de actualizare
de la 29.08.2023 11:42
până la 10.09.2023 16:48
2
Propunerea ofertelor
de la 10.09.2023 16:48
până la 01.10.2023 16:48
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 29 537,50 MDL
Perioada clarificărilor: 29 aug 2023, 11:42 - 10 sept 2023, 16:48
Perioada de depunere a ofertelor: 10 sept 2023, 16:48 - 1 oct 2023, 16:48
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lot nr. 18 Petic din Pericard bovin
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, MD-2009, Republica Moldova, Chişinău str. Cosmescu 3
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Sergiu Balta
Telefonul de contact
+ 373 022 222 364
Datele achizitiei
Data publicării
29 aug 2023, 11:40
Data ultimilor modificări
8 sept 2023, 16:48
Valoarea estimată (fără TVA)
29 537,50 MDL
Achizitii.md ID
21090396
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, MD-2009, Republica Moldova, Chişinău str. Cosmescu 3
Durata contractului
1 ian 2024 02:00 - 31 dec 2024 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lot nr. 18 Petic din Pericard bovin CPV: 33100000-1 - Echipamente medicale
Cantitatea: 3.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae_ro_0 (1).doc
Documentele la ofertă
-
29.08.23 11:42
model contract.doc
Documentele la ofertă
-
29.08.23 11:42
lista de distributie.xlsx
Documentele la ofertă
-
29.08.23 11:42
ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021.docx
Documentele la ofertă
-
29.08.23 11:42
formularele.xlsx
Documentele la ofertă
-
8.09.23 16:46
anunt de participare_valvulare.signed.pdf anunt de participare_valvulare.signed.pdf
Documentele la ofertă
-
8.09.23 16:46

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

CAVATEH M SRL

Preţul ofertei: 37 215,15 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări