1
Perioada de actualizare
de la 28.08.2023 16:23
până la 04.09.2023 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 04.09.2023 10:00
până la 11.09.2023 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 513 244 MDL
Perioada clarificărilor: 28 aug 2023, 16:23 - 4 sept 2023, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 4 sept 2023, 10:00 - 11 sept 2023, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Modernizarea centralei termice existente a Instituției de educație timpurie Grădinița nr.2 “Albinuța”, din str. Alecu Russo 11, mun. Orhei
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
3505, MOLDOVA, Orhei, mun.Orhei, str. V. Mahu 160
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Natalia Manoli
Telefonul de contact
076700406
Datele achizitiei
Data publicării
28 aug 2023, 16:09
Data ultimilor modificări
28 aug 2023, 16:23
Valoarea estimată (fără TVA)
513 244 MDL
Achizitii.md ID
21090271
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
3505, MOLDOVA, Orhei, mun.Orhei, str. V. Mahu 160
Durata contractului
13 sept 2023 16:22 - 31 dec 2023 16:22
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Modernizarea centralei termice existente a Instituției de educație timpurie Grădinița nr.2 “Albinuța”, din str. Alecu Russo 11, mun. Orhei CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
caiet de sarcini.semnat.pdf caiet de sarcini.semnat.pdf
Documentele la ofertă
-
28.08.23 16:23
duae_.semnat.pdf duae_.semnat.pdf
Documentele la ofertă
-
28.08.23 16:23
anunt_de_participare.semnat.pdf anunt_de_participare.semnat.pdf
Documentele la ofertă
-
28.08.23 16:23

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SRL AM SISTEME

Preţul ofertei: 379 316,77 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Corespunde condițiilor de calificare
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Efect gas SRL

Preţul ofertei: 492 555,19 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

Serpavis SRL

Preţul ofertei: 511 891,15 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
4
Denumirea participantului:

Remontnic

Preţul ofertei: 549 211 MDL
Statut: în aşteptare
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări