1
Perioada de actualizare
de la 28.08.2023 09:16
până la 01.09.2023 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 01.09.2023 10:00
până la 11.09.2023 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 977 207,17 MDL
Perioada clarificărilor: 28 aug 2023, 9:16 - 1 sept 2023, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 1 sept 2023, 10:00 - 11 sept 2023, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lotul 1 - ”Reparația trotuarului din str. Sadoveanu mun. Bălți (tronsonul ”Casa de Cultură”)”,conform necesităților DGC a Primăriei mun.Bălți
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
3100, MOLDOVA, mun.Bălţi, locality, p-ţa Independenţei, 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Ceremuș Liliana
Telefonul de contact
+37323154622
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
28 aug 2023, 9:16
Valoarea estimată (fără TVA)
977 207,17 MDL
Achizitii.md ID
21090102
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
3100, MOLDOVA, mun.Bălţi, mun.Bălţi, mun.Bălți, str.Sadoveanu (tronsonul ”Casa de Cultură”)
Durata contractului
25 sept 2023 03:00 - 29 dec 2023 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
”Reparația trotuarului din str. Sadoveanu mun. Bălți (tronsonul ”Casa de Cultură”)”,conform necesităților DGC a Primăriei mun.Bălți CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
Formular nr.5 trotuar str. Sadoveanu.semnat
Documentele la ofertă
Formular 5 - format PDF
28.08.23 09:16
documentatia_standard_lucrari
Documentele la ofertă
Documentație - model contract - format Word
28.08.23 09:16
Caiet de sarcini.semnat (1)
Documentele la ofertă
caiet de sarcini - format PDF
28.08.23 09:16
Caiet de sarcini
Documentele la ofertă
Caiet de sarcini - format Word
28.08.23 09:16
declaratie_ro
Documentele la ofertă
Declarație - format Word
28.08.23 09:16
плитка
Documentele la ofertă
model teracota
28.08.23 09:16
DUAE formular nou din 26.11.semnat
Documentele la ofertă
DUAE - format PDF
28.08.23 09:16
DUAE formular nou din 26.11.2020
Documentele la ofertă
DUAE - format Word
28.08.23 09:16
Plan anual modificat DGC.semnat
Documentele la ofertă
paln modificat
28.08.23 09:16
documentatia_standard_lucrari.semnat
Documentele la ofertă
Documentație - contract-model - format PDF
28.08.23 09:16
Formularul 5 trotuar str.Sadoveanu
Documentele la ofertă
Formular 5 - format word
28.08.23 09:16
declaratie_ro.semnat
Documentele la ofertă
Declarație - format PDF
28.08.23 09:16
Anunt de participare - Trotuar str.Sadoveanu.semnat
Documentele la ofertă
Anunt de participare - format PDF
28.08.23 09:16
Formularul 1 - lista cu cantitati de lucrari.semnat
Documentele la ofertă
Formular 1 - lista de lucrări - format PDF
28.08.23 09:16
Formularul 1 - lista cu cantitati de lucrari
Documentele la ofertă
Formular 1 - lista cu lucrari - format Word
28.08.23 09:16

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

"VLADMIH COMPANY "

Preţul ofertei: 790 301,91 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Operatorul economic SRL ”Vladmih Company” a prezentat oferta care corespunde cerinţelor minime de calificare solicitate prin documentele ce ţin de experienţă similară, asigurare cu personal calificat şi utilaj specializat care urmează a fi antrenat la execuţia lucrărilor. De asemenea, au fost prezentate toate certificatele de la organele de control, s-au constituit devizele, graficul de executare a lucrărilor în termen de 2 luni, garanțiile, declarațiile şi alte documente necesare calificării. S-a constatat că operatorul economic SRL ”Vladmih Company” a elaborat devizele în conformitate cu cerinţele normativelor tehnice în vigoare, incluzînd toate lucrările şi respectînd toate cerinţele înaintate faţă de obiectul achiziţiei, conform caietului de sarcini. Reducerea de preț se datorează salariului aplicat de 57,66 lei per h/om, micșorarea coeficienților pentru cheltuieli de regie de la 14,5% la 9% și a beneficiului de deviz de la 6% la 3%. Clarificările solicitate și răspunsurile oferite de operatorul economic se anexează pe platforma electronică.
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Vastavit SRL

Preţul ofertei: 801 117,28 MDL
Statut: în aşteptare
3
Denumirea participantului:

Danlevita

Preţul ofertei: 826 557,27 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
4
Denumirea participantului:

Nostalitserv-Prim SRL

Preţul ofertei: 903 027,42 MDL
Statut: în aşteptare
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări