Selectaţi tipul procedurii
1
Perioada de actualizare
de la
23.08.2023 11:01
până la 09.09.2023 17:16
până la 09.09.2023 17:16
2
Propunerea ofertelor
de la
09.09.2023 17:16
până la 13.09.2023 17:16
până la 13.09.2023 17:16
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
4 821 333,19 MDL
Perioada clarificărilor:
23 aug 2023, 11:01 - 9 sept 2023, 17:16
Perioada de depunere a ofertelor:
9 sept 2023, 17:16 - 13 sept 2023, 17:16
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Lucrări de reparație curentă a Blocului Curativ nr.1
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2011, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Codru (mun. Chişinău), Costiujeni, 3
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
23 aug 2023, 11:01
Data ultimilor modificări
7 sept 2023, 17:16
Achizitii.md ID
21089664
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 1 - Lucrări de reparație curentă a Blocului Curativ nr.1
Buget: 4821333.19 MDL
Activ
Documentele procedurii de achiziție
ds_lucrari (12).docx
Istoricul documentului
-
ds_lucrari (12).docx
ID: f6656b42-7c5c-4424-8669-64b4828c19eb
Documentele la ofertă
-
ds_lucrari (12).docx
ID: f6656b42-7c5c-4424-8669-64b4828c19eb
Documentele la ofertă
Documentele la ofertă
-
7.09.23 17:16
Data:
3 sept 2023, 22:36
Subiectul întrebării:
Dovada de resurse financiare în sumă de 2 000 000 Iei,
Întrebare:
Vă rugăm să precizați dacă această cerința este obligatorie sau nu. Întrebarea vine in contextul în care la coloana "Obligativitatea" nu ați precizat sintagma "Da".
Răspuns (4 sept 2023, 08:18):
Da. Este obligatorie.
Data:
4 sept 2023, 09:24
Subiectul întrebării:
Garantia de buna executie
Întrebare:
conform p.16(9) garantia de buna executie va fi acceptata doar prin transfer la contul autoritatii contractante?
Răspuns (4 sept 2023, 10:15):
În conformitate cu art. 68, alin. 4. al Legii privind achizițiile publice nr. 131 din 03.07.2015 ,,Autoritatea contractantă prevede în documentația de atribuire cerințele față de emitent, forma, cuantumul și alte condiții de bază ale garanției pentru ofertă"
Data:
4 sept 2023, 10:21
Subiectul întrebării:
Garantia de buna executie
Întrebare:
NU am zis ca nu ati indicat ceva incorect ---A fost o intrebare la care am dori sa aflam raspuns, garantia de buna executie doar prin transfer? Sau ulterior se va adeveri ca si alte forme de garantie vor fi acceptate? (in dependenta de care companie va cistiga)
Răspuns (4 sept 2023, 10:31):
Garantia de buna executie a contractului va fi acceptata doar prin transfer la contul autoritatii contractante.
Data:
6 sept 2023, 09:30
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Buna ziua! Deviz 2-1-2 retele electrice interioare, avind in vedere ca sunt necesare de montat 2 blocuri de comanda, pictograma de panou din poz. 16 dubleaza pictograma de panou din poz. 11. Poz. 16 se exclude? Daca nu este greseala, va rugam sa specificati ce fel de pictograme sunt necesare de montat, corespunzator poz. 11 si poz. 16.
Răspuns (6 sept 2023, 10:21):
Pictograma are dimensiunea de 300x100mm. Autocolant cu pictograma TEXT folosit pentru marcarea si semnalizarea tablourilor electrice. POzitia 11 Pictograma neagră pe fond galben cu indicatorul pericol de electrocutare, forma triunghiulara. Poziția 16
Data:
6 sept 2023, 11:10
Subiectul întrebării:
anunt de participare
Întrebare:
Ca de obicei, corutia in institutie sta in capul mesei.
Draga AC, nici un operator economic nu sta cu 2mln de lei in cont.
Majoritatea companiilor sunt creditate de o banca comerciala.
Va rugam sa modificati acest punct prin adaugare: contract de creditare de la o banca comerciala.
PS
Avem facturi si procese semnate de peste 10mln de lei, dar INSTITUTIILE STATULUI inca nu transfera suma motivind ca, prin Fondul Satul European este o procedura mai indelungata pentru transferarea sumelor.
Răspuns (6 sept 2023, 15:07):
Bună ziua. În anunțul de participare, la rubrica menționată, la sțârșit, se acceptă ca opțiune și contractul de creditare. Adică ceea ce solicitați.
Data:
6 sept 2023, 14:34
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Va rugam detalierea resurselor si normelor de consum pentru pozitia 40, cu simbolul normei CF59F din Capitolul 5 "Rost de deformare verticala a peretilor interiori si tavan" din Lista cu cantitatile de lucrari № 2-1-1 -Solutii Arhitecturale.
Răspuns (7 sept 2023, 17:27):
Anexa nr.23 Caiet de sarcini din DOCUMENTAŢIA STANDARD pentru realizarea achizițiilor publice de lucrări, aprobată prin Ordinul MF nr. 69 din 07.05.2021 la această licitație a fost completată cu Listele cantităților de lucrări descifrat.
Data:
6 sept 2023, 15:56
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Va rugam detalierea resurselor si normelor de consum pentru pozitia 67, cu simbolul normei RpCK21A din Capitolul 7.7 "Tip G" din Lista cu cantitatile de lucrari № 2-1-1 -Solutii Arhitecturale
Răspuns (7 sept 2023, 17:27):
Anexa nr.23 Caiet de sarcini din DOCUMENTAŢIA STANDARD pentru realizarea achizițiilor publice de lucrări, aprobată prin Ordinul MF nr. 69 din 07.05.2021 la această licitație a fost completată cu Listele cantităților de lucrări descifrat.
Data:
6 sept 2023, 21:34
Subiectul întrebării:
resurse financiare
Întrebare:
care este necesitatea să arătăm resursele 2000000 lei?
Răspuns (7 sept 2023, 17:29):
Demonstrarea capacității economice și financiare în conformitate cu prevederile din DOCUMENTAŢIA STANDARD pentru realizarea achizițiilor publice de lucrări, aprobată prin Ordinul MF nr. 69 din 07.05.2021
Data:
7 sept 2023, 11:56
Subiectul întrebării:
caiet de sarcini
Întrebare:
Incarcati va rog pe platforma F5 fara preturi
Răspuns (7 sept 2023, 17:34):
Conform p. 59 din DOCUMENTAŢIA STANDARD pentru realizarea achizițiilor publice de lucrări, aprobată prin Ordinul MF nr. 69 din 07.05.2021, ofertantul elaborează:
1) Propunerea tehnică - ofertantul elaborează propunerea tehnică, astfel încât aceasta să respecte în totalitate cerinţele de calificare, precum şi cerinţele prevăzute în caietul de sarcini, cât și lista cu cantitățile de lucrări. În acest scop propunerea tehnică conține:
a) graficul de executare a lucrării (anexa nr. 10);
b) documentația de deviz (formularele 3, 5 și 7 corespunzător CPL.01.01-2012 sau alte metode elaborate și aprobate prin acte normative de către Ministerul Economiei și Infrastructurii), conform Formularului de deviz nr. 1, din anexa nr. 23, lista cu cantitățile de lucrări.
Data:
8 sept 2023, 16:38
Subiectul întrebării:
resurse financiare
Întrebare:
care este necesitatea să arătăm resursele 2000000 lei?
Răspuns (8 sept 2023, 16:49):
Demonstrarea capacității economice și financiare în conformitate cu prevederile din DOCUMENTAŢIA STANDARD pentru realizarea achizițiilor publice de lucrări, aprobată prin Ordinul MF nr. 69 din 07.05.2021.
Data:
8 sept 2023, 17:07
Subiectul întrebării:
Graficul executiei
Întrebare:
Buna ziua!
Onorata AC, spuneti-mi va rog daca incaperile supuse reparatiei vor fi eliberate din start sau pe rotatie.
Multumim
Răspuns (9 sept 2023, 16:47):
Buna ziua! Încaperile supuse reparatiei sunt deja eliberate în întregime.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK