1
Perioada de actualizare
de la 15.08.2023 11:16
până la 20.08.2023 08:00
2
Propunerea ofertelor
de la 20.08.2023 08:00
până la 23.08.2023 08:00
3
Licitaţie
de la 24.08.2023 15:00
până la 24.08.2023 15:14
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 539 421 MDL
Perioada clarificărilor: 15 aug 2023, 11:16 - 20 aug 2023, 8:00
Perioada de depunere a ofertelor: 20 aug 2023, 8:00 - 23 aug 2023, 8:00
Începutul licitației: 24 aug 2023, 15:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Servicii de supraveghere tehnica a lucrarilor la obiectul privind Construcția centrului cultural sportiv Dacia Măgdăcești-Mioveni
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
4829, MOLDOVA, Criuleni, s.Măgdăceşti, Mihai Eminescu, nr.14
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Liuba Cojocaru
Telefonul de contact
024834236
Datele achizitiei
Data publicării
15 aug 2023, 11:05
Data ultimilor modificări
15 aug 2023, 15:57
Valoarea estimată (fără TVA)
539 421 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
5 394,21 MDL
Achizitii.md ID
21088399
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (servicii)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
4829, MOLDOVA, Criuleni, s.Măgdăceşti, Mihai Eminescu, nr.14
Durata contractului
25 aug 2023 08:00 - 29 iun 2026 08:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de supraveghere tehnica a lucrarilor la obiectul privind Construcția centrului cultural sportiv Dacia Măgdăcești-Mioveni CPV: 71500000-3 - Servicii privind construcţiile
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae ccs.signed.pdf duae ccs.signed.pdf
Documentele la ofertă
DUAE
15.08.23 11:16
documentatia standard.signed.pdf documentatia standard.signed.pdf
Documentele la ofertă
Documentatia standard
15.08.23 11:16

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SC “TAUMATURG” SRL

Preţul ofertei: 377 594,70 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Cel mai mic pret
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

II Savca Grigore

Preţul ofertei: 419 000 MDL
Statut: în aşteptare
3
Denumirea participantului:

Verluxcons SRL

Preţul ofertei: 523 238,79 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări