1
Perioada de actualizare
de la 15.08.2023 09:58
până la 21.08.2023 12:00
2
Propunerea ofertelor
de la 21.08.2023 12:00
până la 24.08.2023 12:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 292 592 MDL
Perioada clarificărilor: 15 aug 2023, 9:58 - 21 aug 2023, 12:00
Perioada de depunere a ofertelor: 21 aug 2023, 12:00 - 24 aug 2023, 12:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrări de extindere a rețelelor de apeduct și conectarea fîntînii la apeductul deja existent c.Tartaul de Salcie,r-l Cahul
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
3931, MOLDOVA, Cahul, s.Tartaul de Salcie, Primăria c.Tartaul de Salcie
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Elena Dornea
Telefonul de contact
0299 93 0 36
Datele achizitiei
Data publicării
15 aug 2023, 9:40
Data ultimilor modificări
15 aug 2023, 9:58
Valoarea estimată (fără TVA)
292 592 MDL
Achizitii.md ID
21088382
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
3931, MOLDOVA, Cahul, s.Tartaul de Salcie, Primăria c.Tartaul de Salcie
Durata contractului
26 aug 2023 10:01 - 30 aug 2023 10:01
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
lucrari CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Metru
Documentele procedurii de achiziție
caiet de sarcini apeduct.signed.pdf caiet de sarcini apeduct.signed.pdf
Documentele la ofertă
-caiet de sarcini apeduct
15.08.23 09:58
anunț de participare apeduct.signed.pdf anunț de participare apeduct.signed.pdf
Documentele la ofertă
-anunț de participare apeduct
15.08.23 09:58

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SRL LIAICUL

Preţul ofertei: 222 443,89 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Cel mai mic preț.
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

GREEN CONCEPT COM

Preţul ofertei: 303 932,71 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări